kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۵۷
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰

ناراحتی پادوی اتاق جنگ از پیش‌بینی درست کیهان (خبر ویژه)

«روزنامه کیهان در شب استیضاح نه فقط با اطمینان برکناری وی را پیش‌بینی کرد، بلکه آن را غیر کافی خواند و خواستار گام دیگری برای پاک‌سازی محیط دانشگاه‌ها و سم‌زدایی از وزارت علوم شد».
علی کشتگر از سران گروهک منحله فدائیان خلق در گویانیوز خاطرنشان کرد: کیهان سه‌شنبه شب که البته تاریخ روز چهارشنبه دارد با اعلام خبر عزل وزیر علوم نوشت «خیانت‌های یک سال گذشته در وزارت علوم صرفاً با عزل عامل آن زدوده نمی‌شود.»
وی با اشاره به نارضایتی رهبر معظم انقلاب از تبدیل دانشگاه به باشگاه احزاب و کاهش سرعت علمی کشور در سایه سیاست‌زدگی، کیهان را یکی از بازوهای رسانه‌ای نظام خوانده و افزود: روزنامه کیهان در دو ماه گذشته در ضرورت برکناری وزیر علوم سنگ تمام گذاشت و بالاخره در شب استیضاح نه فقط با اطمینان، برکناری وی را پیش‌بینی کرد بلکه آن را غیر کافی خواند و خواستار گام دیگری برای پاک‌سازی محیط دانشگاهها و سم‌زدایی از وزارت علوم شد. کیهان سه‌شنبه شب که البته تاریخ روز چهارشنبه دارد با اعلام خبر عزل وزیرعلوم نوشت این «پایان مسئولیت مجلس نیست. چرا که آثار خیانت‌های یکسال گذشته در وزارت علوم صرفاً با عزل عامل آن زدوده نمی‌شود و باید با تدبیر و حوصله از وزارت علوم و دانشگاه سم‌زدایی کرد.»
عضو مرکزیت گروهک منحله در ادامه خاطرنشان کرد: دولت ظاهراً برای حفظ فرجی دانا به توافق‌هایی رسیده بود. به این ترتیب که نیلی منفرد و برخی از دستیاران دیگر وزیرعلوم به ازای حمایت نمایندگان فراکسیون رهروان ولایت برکنار شوند. اما سمبه مخالفان  قوی‌تر بود.
یادآور می‌شود کشتگر از جمله چپ‌های سرگردانی است که پس از فروپاشی اردوگاه شرق، قبله خود را عوض کرده و از شوروی به سمت انگلیس و آمریکا تغییر قبله دادند.
گروهک‌های ضد انقلاب چپ و راست در سال‌های آغازین پس از پیروزی انقلاب در دانشگاه‌ها اتاق جنگ و اغتشاش علیه نظام تشکیل داده و علناً برخی مراکز دانشگاهی را تبدیل به زاغه مهمات کرده بودند!