kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۷۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی:

ایرانی‌ها نشان دادند در پاسخ تردیدی ندارند/احتمال دارد به اهداف بیشتری حمله شود

گزارشگر کانال 12 اسرائیل گفت: حمله به کشتی اسرائیلی، آخرین حلقه از سلسله عملیات‌های برنامه‌ریزی شده ایران در واکنش به حمله نطنز نیست. ایران در پاسخ دادن‌ تردید نمی‌کند و شاید در آینده حملات بیشتری انجام شود.


سرویس سیاسی-

شبکه المیادین در گزارشی به تشریح ابعاد هدف قرار گرفتن کشتی اسرائیلی در ساحل بندر فجیره امارات پرداخت.
گزارشگر این شبکه با‌ اشاره به حمله به کشتی اسرائیلی «هایپریون ری» گفت: کشتی باری «هایپریون ری» متعلق به شرکت اسرائیلی PCC بوده و دچار خسارت شده است. منابع آگاه می‌گویند این حمله به‌وسیله موشک، مین یا پهپاد صورت گرفته است.
شبکه المیادین با انتشار تصاویری از کشتی اسرائیلی «هایپریون» اعلام کرد: این کشتی تجاری در سال 2015 ساخته شده و 200 متر طول و 60 متر عرض دارد. این کشتی مقابل بندر بجره امارات رصد شده و 48 ساعت پیش از آن در بندر احمدیه کویت توقف کرده بود.
گزارشگر این شبکه گفت: رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند ایران، اسرائیل را تهدید و آن را اجرایی کرد.
شاید حملات بیشتری انجام شود
وی در ادامه به نقل از گزارشگر کانال 12 اسرائیل گفت: این حمله، آخرین حلقه از سلسله عملیات‌های برنامه‌ریزی شده ایران در واکنش به حمله نطنز نیست و افزود که نکته اصلی فهم این موضوع است که ایران در پاسخ دادن ‌تردید نمی‌کند و ممکن است در آینده اهداف نظامی بیشتری در خشکی و دریا مورد هدف قرار بگیرند.
گفتنی است کشتی مذکور که سومین کشتی متعلق به اسرائیل است که در دو ماه گذشته مورد حمله قرار گرفته، زیرمجموعه کمپانی کشتیرانی «Ray Shipping Ltd» اسرائیل است. بنیانگذار این کمپانی یک تاجر ثروتمند اسرائیلی به نام «آبراهم اونگار» از دوستان نزدیک «یوسی کوهن» رئیس موساد است.