kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۱۰۰
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



کاش کمی اراده
 رحیمی: «کل درآمد ارزی ما از «فقط افغانستان» حدود 4 برابر کل درآمد ارزی مان از 26 کشور اروپایی است. کاش به جای وقت کشی 8 ساله با غربی‌ها، کمی هم اراده! دولت صرف توسعه بازار در کشورهای منطقه می‌شد.»
بس کنید
 محمد: «چرا روحانی اهل فهم عبرت‌ها نیست؟! آیا روحانی تجربه‌ی اوباما را فراموش کرده؟! رئیس‌جمهوری که حتی با روحانی تماس تلفنی هم برقرار کرد اما اجازه نداد قِرانی از کرور کرور انتظارات برجامِ آقایان نصیب مردم ایران بشود و فورا دست به تحریم ایران زد! یا تجربه‌ سازش با ترامپ
قاتل!»
اینها افراد چه کسانی هستند؟
علی: «‏طبق آمار سازمان ملل ۱۳۰ کشور هنوز یک دوز واکسن نزدند. کانادا که بزرگترین مرز مشترک با آمریکا را دارد و ماه‌ها پیش چند برابر جمعیتش واکسن سفارش داده بود، هنوز برای دریافت آن مشکل دارد‌. بعد یک‌ عده ایرانی تلاش کشورشان که تحت تحریم‌ به دنبال تولید واکسن است را نقد و تحقیر(!) می‌کنند.»
بی اثر کردن تحریم یعنی...
 قصری: «شما فکر کن از این مدل سند همکاری‌ها نه فقط با چین بلکه بیای با حداقل 20 تا کشور دیگه ببندی، مگه دیگه آمریکا میتونه تحریمت کنه؟ این همون بی‌اثر کردن تحریمه که تازه شروع شده نه برجام بی‌فرجام.»
این افتخار برای شما نیست
کاربری نوشت: «افتخار ساقط کردن پهپاد آمریکایی برا اونیه که مسئولیت هواپیمای اوکراینی رو هم پذیرفت. نه اون که شعار روی موشک رو هم محکوم می‌کرد...»
قابل توجه مدیران سازمان مالیات
 فاطمه: «سالن زیبایی... (یکی از گران‌ترین آرایشگاه‌های تهران) در منطقه زعفرانیه با دو شعبه؛ برای فرار مالیاتی، تابلو ندارد. پشتش گرم است که اینطور بی‌هراس به کارش ادامه می‌دهد. او با درآمد چند صدمیلیونی معاف است و اداره مالیات ازکارگر و کارمند مالیات می‌گیرد. چشم همه ما
روشن!»
پیشنهادی به دولت
کاربری نوشت: «دولت به جای گره زدن معشیت مردم به تحریم و تکرار تجربه تلخ برجام، بهتره اول با رفع مشکلات ساده‌ای که به تحریم ربط نداره و با پیگیری‌هایی ساده مثل جناب رئیسی حل شد به دنبال ثبت کارنامه‌ای مثبت باشد.»