kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۰۸۱
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲

«گاندو ۳» چه زمانی به پخش می‌رسد؟(اخبار ادبی و هنری)

فصل سوم سریال «گاندو» تا سه ماه دیگر آماده پخش می‌شود؛ تهیه‌کننده این سریال نیز اعلام آمادگی کرد که یک مستند درباره برجام که به دستور ظریف ناتمام ماند را تکمیل کند.



روز گذشته مجتبی امینی تهیه‌کننده سریال «گاندو» طی مطلبی در واکنش به انتقادات محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: «آقای دکتر ظریف؛ ما قبل از ساخت سریال گاندو به همراه شما در مذاکرات حضور داشتیم و در حال به تصویر کشیدن مستند برجام بودیم که متوقف‌اش کردید... شما که فرمودید هیچ‌کس نیست فیلمی ‌از زحمات شما بسازد... حقیر همچنان آمادگی خود را برای تکمیل مستندی با تقوا اعلام می‌کنم...»
جواد افشار کارگردان این سریال نیز به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: فعلا پخش سریال متوقف شده اما تولید آن ادامه دارد، گاندوی ۳ هم تا سه ماه دیگر آماده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ما در این سریال اسمی ‌از مسئول خاصی نیاوردیم، فقط می‌گوییم، مسئولی در جایگاهش خلافی انجام داده است و تنها آن را به‌عنوان اثر نمایشی نشان می‌دهیم. مسئول خطاکار نباید ناراحت شود زیرا که قصد ما در این سریال محاکمه نیست.
این کارگردان تلویزیون همچنین درباره برخی واکنش‌های منفی منتشرشده در فضای مجازی گفت: اینها همیشه بوده است و چیزی که برای من مهم است مطالبات مردم است، مردم شفافیت و صداقت از مسئولین می‌خواهند اگر به مردم خدمت شده است آنها قدردانی کرده‌اند و اگر به مردم خدمت نشده است آنها رنجیده‌اند، در شرایطی هم که خیانت صورت گرفته است مردم با آنها برخورد کرده‌اند، کار ما بررسی این ابعاد است، ما در این سریال درس عبرتی برای آیندگان داریم، از طرف کسانی تهدید شدیم که سمت و سوی آنها مشخص است.