kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۲۱۴
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶

اخبار کوتاه از فوتبال


 
  دعوت‌نامه صدرنشین لیگ یونان برای مدافع ایرانی
المپیاکوس یونان خواستار به خدمت گرفتن سید مجید حسینی شد و مذاکرات خوبی نیز با این بازیکن انجام داده است.به گزارش رادیو ورزش یونان، قرارداد سید مجید حسینی با تیم ترابزون در تابستان به پایان می‌رسد و بعید است او به بازی در این تیم ادامه دهد. حسینی در فصل جاری در چندین دیدار نیمکت نشین بود و به نظر می‌رسد آینده‌ای در این تیم ترکیه‌ای ندارد.باشگاه المپیاکوس که مدت‌هاست سید مجید حسینی را زیر نظر دارد، برای به خدمت گرفتن این بازیکن تلاش خود را آغاز کرد و خواستار به خدمت گرفتن او در زمستان یا در نقل و انتقالات تابستانی شد.المپیاکوس در حال حاضر در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ یونان قرار دارد و مدعی نخست قهرمانی است. پیش‌تر کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی نیز در این تیم مطرح یونانی بازی کرده بودند.
کربکندی: تکلیف ماندن یا رفتن رضایی
امروز مشخص می‌شود
سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: مذاکره استقلال با جهانی غیر حرفه‌ای است و نمی‌دانم چگونه به خود اجازه می‌دهند با بازیکنی که قرارداد دارد صحبت کنند.رسول کربکندی درباره شایعاتی مبنی بر مذاکره و توافق باشگاه استقلال با میلاد جهانی اظهار کرد: این مذاکره غیر حرفه‌ای است چون این بازیکن با ما قرارداد دارد. نمی‌دانم چگونه به خود اجازه می‌دهند با بازیکنی که قرارداد دارد صحبت کنند. نامه‌ای هم برای باشگاه ما نیامده و تا آنجا که من اطلاع دارم چنین چیزی نه امکان‌پذیر است و نه اقدامی شده است. او ادامه داد: میلاد جهانی با ما قرارداد دارد. مگر می‌تواند با جایی مذاکره کند. مگر باشگاه استقلال می‌تواند با بازیکنی که قرارداد دارد وارد مذاکره شود. اگر بخواهند اقدامی‌کنند باید با باشگاه مذاکره کنند که هنوز چنین درخواستی برای ما نیامده است. با این شرایطی که تیم دارد قطعا بازیکنی را از دست نمی‌دهیم و دنبال این هستیم که در نیم فصل چند بازیکن جذب کنیم تا مشکلات‌مان حل شود.  سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در رابطه با کنار گذاشتن یا حفظ کردن رحمان رضایی باتوجه به ادامه روند ضعیف ذوبی‌ها گفت: تصمیماتی در این خصوص گرفته شده است اما فردا (امروز) هیئت‌مدیره و کارخانه جلسه‌ای دارند که باید ببینیم در آن جلسه چه خواهد گذشت و نتیجه‌اش مشخص خواهد شد.
درخشش فوق‌العاده قوچان نژاد در هلند
رضا قوچان نژاد در عرض ۱۲ دقیقه توانست برای تیم خود هت تریک کند.رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی زوله هلند توانست بار دیگر نام خود را سر زبان‌ها بیندازد. این بازیکن در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر هلند در دیدار برابر دیلم تیلبورگ در ابتدا روی نیمکت قرار داشت ولی با ورود به زمین توانست در عرض ۱۲ دقیقه هت تریک کند و ۳ گل برای تیمش به ثمر برساند تا زوله به ۳ امتیاز ارزشمند بازی برسد.ستاره ایرانی پس از این هت تریک گفت: سال گذشته در اولین مسابقه ام 4 گل زدم و اکنون 3 گل، برای همین بسیار خوشنود و خوشحالم.وی ادامه داد: در تمامی لحظاتی که بازی نمی‌کردم، سخت تمرین کردم و تلاش کردم و اکنون جایزه اش را گرفتم.قوچان نژاد توانست بهترین بازیکن زمین نام گیرد.
ناکامی‌های دنباله دار آرسنال با حذف از جام حذفی
توپچی‌های لندن از جام حذفی انگلیس حذف شدند.در ادامه دیدارهای جام حذفی فوتبال انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن آرسنال به دیدار ساوتهمپتون رفت و با یک گل به این تیم باخت تا مدافع عنوان قهرمانی در ادامه فصل بد خود با مایکل آرتتا، از جام حذفی کنار برود. آرسنال پیش از این از جام اتحادیه نیز حذف شده بود و نتایج ضعیفی در لیگ برتر کسب کرده است. گابریل مدافع آرسنال به اشتباه دروازه خودی را در این دیدار باز کرد. در ادامه این رقابت‌ها امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین مسابقه منچستریونایتد و لیورپول از ساعت 20:30 در دربی فوتبال انگلیس برابر هم قرار می‌گیرند.
چمنیان: گل‌گهری‌ها درگیری را شروع کردند
عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پس از برتری تیمش برابر گل‌گهر سیرجان درباره حواشی آخر بازی دو تیم گفت: در فلسفه تراکتور وقت‌کشی نیست. نوع بازی گل‌گهر باعث ایجاد برخوردها و مصدومیت‌ها می‌شد. ضمن اینکه درخصوص اتفاقات آخر بازی، باید بگویم که بخشی از آن طبیعی است اما بازیکنان گل‌گهر این درگیری را آغاز کردند. بهتر است وقتی شرایط بازی به گونه‌ای است که نمی‌خواهیم بازی جوانمردانه رعایت کنیم، روح و شکل فوتبال را خراب نکنیم.