kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۰۲۵
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴

اعلام زمان مهلت مجدد ویرایش اطلاعات و ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ خبر داد.




فاطمه زرین‌آمیزی درباره تمهیدات سازمان سنجش درخصوص فرصت مجدد ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ برای جاماندگان به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برنامه‌ریزی لازم در این راستا صورت گرفته و مصوب شده است که مهلت مجددی برای این دسته از افراد برای ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات در نظر گرفته شود.
زرین‌آمیزی درباره جزئیات این فرصت مجدد اظهارداشت: متقاضیان ثبت‌نام‌کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، دانشگاه آزاد و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند اطلاعات ثبت‌نامی خود را که در زمان مقرر «از تاریخ ۱۶/۹/۹۹ لغایت ۲۶/۹/۹۹» برای شرکت در این آزمون ثبت‌ کرده‌اند، از یکشنبه 5 بهمن لغایت روز چهارشنبه، ۸ بهمن ویرایش کنند. وی افزود: به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی كه در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتيبی اتخاذ شده كه از روز یکشنبه، ۵ بهمن لغایت چهارشنبه، ۸ بهمن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. سخنگوی سازمان سنجش درباره زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است از روز دوشنبه، ۳ خرداد تا چهارشنبه ۵ خرداد با مراجعه به سایت این سازمان برای تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.
به گفته زرین‌آمیزی، آمار نهایی ثبت‌نام کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به ۴۰۹ هزار و ۷۸۴ نفر رسیده است.