kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۶۹۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
از اول شهریور، به مدت 15 روز

جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در شلمچه برگزار می‌شود

مدیر عامل بنیاد امام رضا(ع) گفت افتتاحیه جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) اول شهریور در شلمچه برگزار می‌شود.
به گزارش فارس از مشهد، سید جواد جعفری ظهر دیروز در نشست خبری در بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با اعلام خبر فوق یادآور شد: مراسم پایانی این جشنواره بین‌المللی روز 15 شهریور ماه برگزار می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر جشنواره امام رضا(ع) چهار دوره مقدماتی خود را پشت سر گذاشته و نخستین مرحله فراخوان جشنواره دوازدهم در روز میلاد امام موسی کاظم(ع) داده شد که 85 برنامه داخلی و 200 برنامه برای خارج از کشور تعریف شده است.
مدیر عامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: در مرحله دوم همزمان با آغاز به کار هفته‌های فرهنگ رضوی در تمام استان‌ها، فعالیت در حوزه جشنواره امام رضا(ع) شروع شد، مرحله سوم حضور و فعالیت دانشگاهیان در عرصه فرهنگ رضوی و ارائه آثار فاخر رضوی بوده و در مرحله چهارم راه‌اندازی کاروان‌های نمادین در مسیر هجرت امام رضا(ع) را در برنامه داریم.
جعفری ادامه داد: در مرحله دوم جشنواره مراسم افتتاحیه دیگری در حرم مطهر حضرت معصومه(ع) با حضور مراجع عظام در 6 شهریور برگزار می‌شود که پس از آن 85 برنامه ملی در تمام حوزه‌های فرهنگی، مطبوعاتی، سینمایی و فضای مجازی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری افتتاحیه و اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: افتتاحیه دوازدهمین دوره جشنواره امام رضا(ع) با همکاری وزارت ورزش و جوانان اول شهریور ماه در شلمچه برگزار می‌شود و اختتامیه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) 15 شهریور ماه در شب میلاد با سعادت امام رضا(ع) خواهد بود.