kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۶۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲

مفتی داعش: 2 بار از سعودی‌ها پول گرفتم

مفتی تروریست‌های داعش در استان نینوا طی اعترافاتی تکان‌دهنده از نقش مخرب آل‌سعود در عراق پرده برداشت و از سفرهایش به عربستان و دریافت کمک مالی برای ادامه اقدامات تروریستی در این کشور خبر داد.




عربستان همواره به عنوان حامی و پدرجد تروریست‌های تکفیری شناخته شده است و تقریبا همه تروریست‌های داعش خود را پیرو مکتب وهابی آل‌سعود می‌دانند. در این مورد بارها اسناد مختلفی منتشر شده اما اعتراف یکی از مفتی‌های داعش در این مورد بسیار جالب توجه است.
«شفاء النعمه» مفتی تروریست‌های داعشی (موسوم به قاضی شرعی در استان نینوا)، جزئیات تکان‌دهنده‌ای از حمایت آل‌سعود از گروه‌های تروریستی در عراق فاش و اعلام کرده که 2 بار شخصا به عربستان برای دریافت پول سفر کرده است: «در سال 2006 با «ابومصطفی العراقی» که تابعیت اروپایی داشت در مکه دیدار کردم و از من جزئیاتی درباره گروه‌های سُنی در عراق و نحوه حمایتشان خواست و من نیز پول کافی برای تاسیس و حمایت از گروه‌های مسلح دریافت کردم».
«النعمه» در ادامه به سفر دوم خود و دیدارش با یکی از سرکرده‌های وهابی و درخواستی که از این وهابی برای گرفتن پول جهت انجام اقدامات مسلحانه داشته، اشاره می‌کند. این تروریست داعشی درباره انفجار مرقد حضرت یونس(ع) در استان نینوا هم به دروغی که به افکار عمومی گفته شده است، اعتراف کرد و اینکه برای گمراه کردن افکار عمومی در موصل پس از انفجار مرقد یونس پیامبر اعلام شد آنجا کاخی متعلق به آشوریان بود!