kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۶۰۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴

روایت داوودنژاد از سانسور دل‌نوشته‌اش برای شهید فخری‌زاده توسط اینستاگرام(اخبار ادبی و هنری)

کارگردان باسابقه سینما که با انتشار دل‌نوشته‌ای در صفحه شخصی خود به ماجرای ترور شهید محسن فخری‌زاده واکنش نشان داده بود، از حذف این دل‌نوشته از سوی اینستاگرام خبر داد.



علیرضا داوودنژاد کارگردان سینما در گفت‌وگو با مهر درباره حذف مطلبی که به تازگی در اینستاگرام گذاشته است، گفت: مطلبی مربوط به وقایع این روزها در اینستاگرام گذاشتم که بار اول حذف شد، بار دوم گذاشتم و برای بار دوم نیز حذف شد، در حالی که فکر می‌کردم این اتفاق به دلیل ‌اشتباه من باشد، برای بار سوم مطلب را ارسال کردم، اما برخی از دوستان می‌گویند که این مطلب را نمی‌توانند ببینند.
وی تاکید کرد: این حذف برای من بسیار عجیب بود و به نوعی می‌توان آن را یک سانسور در فضای مجازی دانست. مسئله جالب این است که صفحه من در اینستاگرام به‌روز هم نمی‌شود.
علیرضا داوودنژاد در بخشی از مطلب اینستاگرامی خود در واکنش به ترور شهید محسن فخری‌زاده نوشته بود: «مملکتی که بنیه دفاعی قوی نداشته باشد باید بازی را واگذار کند ولی اگر بخواهد در بازی اثرگذار باشد باید بنیه دفاعی قوی و توان بازدارندگی مناسب داشته باشد و دستیابی به این بنیه و توان معمولاً با مقاومت و کارشکنی قدرت‌هایی که از پیش توان بازدارندگی دارند مواجه می‌شود...»