kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۵۹۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

توزیع یک هزار بسته معیشتی بین محرومان ساوه




در هفته بسیج توزیع یک هزار بسته معیشتی میان اقشار نیازمند ساوه و همچنین افتتاح چهار باب منزل برای خانواده های محروم این شهرستان انجام شد.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه در آیین برگزاری برنامه‌های هفته بسیج که با حضور فرمانده سپاه استان مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان ساوه انجام شد، گفت: بسته‌های معیشتی شامل اقلامی چون برنج، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی و شوینده‌های بهداشتی است که ارزش هر بسته به‌طور میانگین حدود سه میلیون ریال است.
سرهنگ «حجت‌الله دستجانی» اظهار داشت: این بسته‌ها طبق برنامه‌ریزی قبلی به خانوارهای نیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی از قبیل بهزیستی و کمیته امداد اهدا می‌شود.
همچنین چهار باب خانه احداثی ویژه خانواده‌های محروم در روستای «نورعلی‌بیگ» ساوه افتتاح شد.
فرمانده سپاه ساوه در این رابطه، گفت: این منازل با هدف خانه‌دار شدن خانواده‌های محروم و کمک سپاه، ‌بسیج و سایر دستگاه‌ها احداث شده است.
وی گفت: تا پایان امسال تلاش خواهیم کرد شمار دیگری از محرومان را صاحب خانه کنیم.
سرهنگ دستجانی همچنین به آغاز عملیات ساخت یک باب مسجد در شهرک عباس‌آباد ساوه اشاره کرد و گفت:‌ برای ساخت این پروژه اعتبار اولیه ۲۵ میلیارد ریالی با کمک دستگاه‌های اجرایی اختصاص و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم برای خرید میلگرد و آهن‌آلات مورد نیاز تخصیص یافته است.
وی افزود:‌ مسجد شهرک عباس‌آباد قرار است در ۲ طبقه و در مساحت ۷۴۰ مترمربعی احداث شود.
وی گفت:‌ تلاش می کنیم تا پایان امسال طبقه نخست این مسجد را احداث و به بهره‌برداری برسانیم.
در هفته بسیج چهار دست جهیزیه نیز برای زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساوه تامین و به آنها اهدا شد.