kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۵۸۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱

سرپرست کیهان در همدان به خانه مطبوعات راه یافت



همدان - خبرنگار کیهان:
معاون فرهنگی و ارشاد اسلامی استان همدان از معرفی اعضای جدید هیئت‌رئيسه خانه مطبوعات استان همدان خبر داد و گفت: سرپرست روزنامه کیهان در همدان با 102 رای و اختلاف بسیار نسبت به سایر رقبا به خانه مطبوعات استان راه یافت.
مجید فروتن در جمع خبرنگاران گفت: در این دوره از انتخابات خانه مطبوعات استان همدان 211 نفر حق رای داشتند که از این تعداد 170 نفر معادل 80 درصد از اعضا در انتخابات شرکت کردند.
وی با اشاره به اینکه در این دوره 33 نفر از اهالی رسانه کاندیدا شدند که از این تعداد هفت نفر به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند، افزود: از بخش نمایندگی روزنامه‌های سراسری غلامرضا فریدونی سرپرست روزنامه کیهان در استان با 102 رای انتخاب شد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: در بخش مدیران مسئول، محمدرضا خوش‌گفتار با 78 رای و زهره پوروهابی با 56 رای به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.
وی اظهار داشت: مهرداد حمزه با 79 رای، فرشید گل‌محمدی با 64 رای و اشکان یوسفی با 55 رای به عنوان اعضای اصلی در بخش خبرنگاران بودند. فروتن یادآور شد: در بخش نمایندگان خبرگزاری‌ها مریم شهابی باهر با 74 رای عضو اصلی برگزیده شدند و در بخش بازرسی اسدالله ربانی‌مهر 65 رای و مجید مختاری 58 رای به دست آوردند.