kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۵۵۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
به مناسبت هفته بسیج سازندگی

بسیج سازندگی ۲ هزار و ۸۸۷ طرح اجرا کرد

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه این سازمان در کنار دستگاه‌های اجرایی برای کمک به دولت در محرومیت زدایی تلاش می‌کند، گفت: امسال به مناسبت هفته بسیج در سراسر کشور ۲ هزار و ۸۸۷ طرح توسط سازمان بسیج سازندگی افتتاح شد.




سرتیپ  محمد زهرایی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح ۲ طرح حوزه سلامت این سازمان در شهرستان مرند گفت: پروژه‌های بسیج سازندگی در همکاری با نهادها و دستگاه‌های تخصصی به‌صورت مجزا در استان‌های مختلف کشور به بهره‌برداری رسیده است.
وی همکاری بسیج سازندگی با دستگاه‌های اجرایی و دولتی را مهم تلقی و خاطرنشان کرد: هم گرایی و هم‌افزایی بین بسیج و سپاه با سایر دستگاه‌ها مزیت بسیار بالایی برای کشور دارد که موجب می‌شود از ظرفیت مردم و خیّرین و گروه‌های جهادی بسیج برای اجرای طرح‌های بزرگ در کشور بهره برد.
سردار زهرایی با‌ اشاره به اینکه دیروز ۱۲۵ طرح بسیج سازندگی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان‌های مختلف آذربایجان شرقی افتتاح شد، گفت: برای اجرای این طرح‌های افتتاح شده در مجموع بیش از ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی همچنین گفت: بسیج سازندگی آذربایجان شرقی تعداد یک هزار و ۶۰ طرح را در شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب رسانده و با امضای موافقت‌نامه و قرارداد با دستگاه‌های اجرایی این طرح‌ها در دست اجراست.
دیروز ساختمان‌های مرکز سلامت در بخش یامچی و روستای دولت‌آباد شهرستان مرند با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افتتاح شد.
این طرح‌ها با مشارکت بسیج سازندگی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز با پنج میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است.