kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۵۵۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸

راه خلخال - پونل تا اطلاع ثانوی بسته شد

رئیس ‌اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال گفت: به علت ادامه بارش سنگین برف در منطقه و احتمال سقوط بهمن در جاده خلخال - پونل این مسیر ارتباطی استان اردبیل - گیلان تا اطلاع ثانوی مسدود شد.




معروف خسروی، در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: تلاش‌های راهداران برای نگهداری مسیر ارتباطی خلخال به پونل در استان گیلان به علت ادامه بارندگی‌های سنگین برف بی‌نتیجه بود.
او اظهارداشت: برای پیشگیری از وقوع هرگونه حوادث احتمالی ناشی از سقوط بهمن در طول مسیر بهمن‌گیر این جاده ارتباطی با هماهنگی مرکز مدیریت راه‌های کشور و ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل  استان‌های گیلان و اردبیل تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شد.
وی گفت: این مسدودیت از هر دو سمت شهرستان‌های خلخال در استان اردبیل و رضوانشهر در استان گیلان بوده و مسافرانی که قصد تردد به استان همسایه گیلان و یا خلخال از سمت این استان را دارند  برای تردد از مسیر جایگزین
 خلخال - اسالم و بالعکس استفاده کنند.
خسروی از ادامه بارش سنگین برف در خلخال خبر داد و افزود: سطح تمام راه‌های ارتباطی این شهرستان برفی و لغزنده است.
وی با بیان اینکه با تلاش دو روزه راهداران بخش مهمی از راه‌های مسدود شده روستایی خلخال بازگشایی و امکان تردد خودروها در این مسیرها فراهم شده است، افزود: تعدادی از راه‌های بازگشایی شده در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور دوباره مسدود شده است.
رئیس ‌اداره هواشناسی خلخال نیز از آغاز موج جدیدی از بارندگی‌های برف در این شهر و مناطق تابعه خبرداد و گفت: بارش تا پایان امروز (دوشنبه) ادامه خواهد یافت.