kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶

دعوت از خیرین و داوطلبین مبارزه با کرونا برای همیاری با قرارگاه پشتیبانی طرح شهید سلیمانی

قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جدا‌سازی مدیریت کرونا قصد دارد از ظرفیت خیرین و داوطلبین در این طرح استفاده کند.



به گزارش وبدا، در متن فراخوان این قرارگاه آمده است: «این بارنیز سربازان خط مقدم جبهه سلامتی به یاری مردم شتافتند.به همت و یاری شما دراجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در جهت تحقق شعار «هرخانه یک پایگاه سلامت» و طرح شهید قاسم سلیمانی اورژانس کشور ماموریت دارد تا با آموزش، غربالگری، رهگیری‌، حمایت از بیماران کرونایی و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا در جهت قطع زنجیره انتقال، گام موثری در ریشه‌کنی ویروس منحوس کووید 19 بردارد.
شما می‌توانید کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 4101035541220105 نزد بانک مرکزی واریز و جهت کمک‌های غیرنقدی خود، اعم از معرفی داوطلب مردمی، خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز از قبیل دستگاه اکسیژن‌ساز‌، دستگاه شوک الکتریکی، ماسک، دستکش، لباس ایزوله، مواد ضدعفونی‌کننده، برنکارد، تخت و یا استفاده از امکانات و لوازم و محل اسکان (به صورت امانی و یا اهدایی) ما را یاری‌نمایید.
گفتنی است، می‌توانید، جهت هماهنگی و تسهیل در ارتباط با واحد خیرین و داوطلبین سازمان اورژانس کشور به شماره‌های 02149231881 و 02149231782 تماس حاصل فرمایید.»