kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۵۰۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶

اینستاگرام به کمک تروریست‌ها آمد!(اخبار ادبی و هنری)

اینستا گرام با حذف مطالب مربوط به شهید محسن فخری زاده باز هم نشان داد که بخشی از دستگاه تبلیغاتی غرب است.

اینستاگرام با حذف پست‌های ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان دست به همان کاری زد که پیشتر با حذف مطالب ستایش‌آمیز نسبت به سردار سلیمانی انجام داده بود.
یک منتقد فیلم:
سینمای ایران دین خود را به شهدای هسته‌ای ادا نکرده است
یک منتقد فیلم گفت که سینمای ایران متاسفانه تاکنون دین خود را به شهدای هسته‌ای ادا نکرده است.
حسین سلطان محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار کیهان گفت: ما باید از سینما برای ثبت مظلومیت مردم ایران بهره بگیریم که متاسفانه چنانکه باید این امر محقق نشده است. در همه جای دنیا قهرمانانشان هدف تجلیل قرار می‌گیرند. یک راه تجلیل و زنده نگه داشتن راه آن قهرمانان روایت سینمایی است. ما در سینمای ایران نه تنها دستاوردهای علمی و صنعتی مان را نمایش نمی‌دهیم و به رخ نمی‌کشیم بلکه همواره نسبت به این دستاوردها و قهرمانان - مثلا شهدای هسته‌ای - بی‌تفاوت ظاهر می‌شویم. این بی‌تفاوتی نشان‌دهنده این است که برای برخی از سینماگران هویت و استقلال و بالندگی کشورمان – به رغم شعارهایشان- اهمیتی ندارد.
سلطان محمدی اظهار امیدواری کرد که سینمای ایران به سراغ موضوعاتی چون زندگی علمی دانشمندان هسته‌ای برود تا نسل جوان دریابد؛ دستاوردی چون بومی شدن علم هسته‌ای و..با چه مشقتی حاصل شده و چرا دشمن در پی حذف دانشمندان بزرگ ما و نیز نابودی کامل دستاوردهای هسته‌ای و علمی ما برآمده است.