kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۲۳۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
رئیس‌کمیته امداد خبر داد

آغاز طرح «هر کارمند بسیجی، یک حامی» در وزارت‌خانه‌ها و ادارات سراسر کشور

رئیس‌کمیته امداد از آغاز طرح «هر کارمند بسیجی، یک حامی» در وزارت‌خانه‌ها و ادارات سراسر کشور خبر داد و گفت: راه‌حل عبور از مشکلات کشور تفکر بسیجی و روحیه جهادی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری دیروز در مراسم بزرگداشت هفته بسیج اظهارداشت: بسیج در طول چهل و یک سال فعالیت، منشاء برکات بسیاری در عرصه‌ها و میادین مختلف بوده است.
بختیاری با بیان اینکه ریشه حل مشکلات محرومان در ترویج تفکر بسیجی و روحیه جهادی است، از آغاز طرح «هر کارمند بسیجی، یک حامی» در وزارت‌خانه‌ها و ادارات سراسر کشور خبر داد و گفت: در قالب این طرح بسیجیان فعال در ادارات و نهادها می‌توانند حمایت مادی و معنوی از فرزندان نیازمند کشور را برعهده بگیرند. در این مراسم فرمانده بسیج ادارات کشور با تشریح اقدامات بسیجیان در وزارت‌خانه‌ها و ادارت مختلف کشور در هفته بسیج، گفت: در این هفته ۱۲ خدمت شاخص از سوی بسیجیان در ادارات و وزارت‌خانه‌ها به صورت خاص به محرومان و نیازمندان ارائه شد. سرهنگ حمیدرضا قریشی با تقدیر از عملکرد بسیجیان در اجرای پویش ایران همدل و طرح اطعام مهدی و اطعام حسینی افزود: طرح هر کارمند بسیجی یک حامی در زیرمجموعه وزارت‌خانه‌ها و ادارات سراسر کشور کلید خورده و امیدواریم به برکت نام بسیج، شاهد شکوفایی روزافزون این طرح در کمک به ایتام نیازمند باشیم.