kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۱۲۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* وقتی ترامپ با آن حماقت و دیکتاتوری حاضر نشد کشورش را به آشوب بکشد، واقعا اسم سران فتنه 88 را چه باید گذاشت که 8 ماه کشور را به آشوب کشیده و این همه خسارت ببار آوردند؟!
5547---09145
* به ترامپ احمق می‌گویم مطمئن باش هر حرکت خباثت‌آمیزی علیه منافع جمهوری اسلامی انجام دهی، پاسخ محکم‌تری خواهی خورد. عین‌الاسد باید برای تمام جمهوری‌خواهان درس عبرتی باشد که دیگر غلط زیادی نکنند.قطعا پاسخ محکم‌تری در پیش است که انشاالله در وقتی مقتضی آن را دریافت خواهی کرد.
9401---0918
* سخن از مذاکره مجدد بدون اینکه دموکرات‌ها ملزم شوند به عمل نسبت به آنچه تعهد کرده‌اند نهایت حماقت و خیانت است و خسارتهایی که این طیف به کشور و ملت در 7 سال گذشته زده‌اند نیز باید از جیب خود جبران نمایند.
9512---0915
* آقای رئیس‌جمهور مگر خودشان نگفتند مذاکره با آمریکا دیوانگی است پس چرا حرف‌های خودشان را فراموش کرده و پیام ضعف به دشمن ارسال می‌کنند.
8857---0992
* به آقای رئيس‌جمهور بفرمایید نه کمک معیشتی و نه وعده وام یک میلیون تومانی هیچکدام فایده‌ای ندارد. مشکل این است که دولت در وسط میدان نیست و ایشان هم فقط سخنرانی می‌کنند.
7215---0915
* قراردادهای تجاری ایران با همسایگان در چارچوب قوانین تجاری و توافق طرفین صورت می‌گیرد. این کار هیچ ارتباطی به آمریکا پیدا نمی‌کند که بخواهد برای ما تعیین تکلیف نماید. مشکل ما بعضی مسئولین و مدیران هستند که حاضر نیستند نگاه خود را از آمریکا بردارند.
2805---0922
* با توجه به نزدیکی انتخابات سنای آمریکا پیش‌بینی می‌شود وضعیت آمریکا فعلا در همین حالت باقی می‌ماند چون جمهوریخواه‌ها نمی‌خواهند به عنوان شکست خورده انتخابات تلقی شوند، با انتخاب آقای بایدن مقداری از آن سیاست تهاجمی با کشور چین کاسته خواهد شد و ان‌شاءا... با رفتن این دولت معاهدات بزرگی در جهت منافع ملی با کشور چین منعقد شود از این طریق قطبی قوی‌تر در مقابل آمریکای جهانخوار شکل بگیرد.
یک شهروند
* آقای رئیس‌جمهور اگر در این گفته خود که هیچ‌کس حق فرصت‌سوزی ندارد صادق هستند چرا در نگاه به ظرفیت‌های داخل کشور و اجرای اقتصاد مقاومتی فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست می‌دهند و از همه بدتر فرصت را فقط در زد و بند بی‌حاصل با آمریکایی‌ها می‌بینند.
9512---0915
* واقعیت این است که امروز آمریکا در گرداب مشکلات عدیده قرار گرفته و نیازمند کمک دیگران است. در چنین شرایطی مسئولین و دولتمردان ما باید سیاست هجومی به خود بگیرند نه اینکه صحبت از سازش بکنند.
9915---0914
* اگر همه دستگاه‌های دولتی نیروهای مورد نیاز خود را از طریق بورسیه کردن دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه‌های کشور تامین کنند کار به پارتی‌بازی و معرفی افراد توسط وزیران و نمایندگان و خلاصه صاحبان قدرت کشیده نمی‌شود و پیامدهای سوء خود را نیز بدنبال ندارد.
8495---0911
* همه کارشناسان معتقدند مقابله با کرونا اگر ناقص اجرا شود وضع بدتر خواهد شد. چرا در این مورد تصمیم واحد در کشور گرفته نمی‌شود؟
3107---0902
* اگر مسئولین و تصمیم‌گیران در سه قوه برای حفاظت از جنگل‌های شمال کشور کاری نکنند طولی نخواهد کشید که ایران تبدیل به کویر خواهد شد و نسل‌های آینده ما را لعن و نفرین خواهند کرد.
8495----0911
*‌ چرا در مرزبانی از پهپاد برای رصد دشمنان نظام استفاده نمی‌شود که هر چند وقت یک‌بار شاهد شهادت چند تن از مرزبانان عزیزمان نباشیم.
7250----0919
* از عدالت اسلامی و حتی انسانی به دور است که اگر شهروندی توان پرداخت حق دادرسی را نداشت حق او ضایع بشود. متاسفانه امروز احقاق حق فقط با توانایی مالی ممکن است و لاغیر.
7241----0922
* با شروع فصل سرما باید داشتن کلاه و استفاده از آن را در بیرون از خانه جدی گرفت سرما‌خوردگی پیش زمینه بیماری کرونا است و یکی از دلایل سرماخوردگی برخورد باد سرد به سر می‌باشد. خلاصه همراه داشتن کلاه و ماسک ضروری است.
7902----0919
«پاسخ روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران»
در پاسخ به پیام شهروند محترم مندرج در آن روزنامه وزین با موضوع «ایجاد آلودگی محیطی توسط مرکز بازیافت واقع در اتوبان جلال آل‌احمد» مورخ 99/06/17، به آگاهی می‌رساند: محل اعلامی در مجاورت مرکز تخصصی و هوشمند بازیابی پسماند خشک (MRF) می‌باشد و مربوط به احداث حوضچه رسوبگیر و ترمیم مسیل سیل‌برگردان غرب می‌باشد و عملیات خاکبرداری آن نیز حسب اعلام عوامل حاضر در محل به پایان رسیده و بیل مکانیکی نیز از محل خارج شده است و ارتباط موضوعی با مرکز تخصصی بازیافت ندارد. لازم به ذکر است نظافت و شست‌وشوی مرکز MRF به‌صورت روزانه انجام و ضدعفونی می‌گردد و پسماندها از طریق سیستم پردازش و نوار نقاله تفکیک و روزانه از ایستگاه خارج می‌گردد تا از آلودگی محیط‌زیستی جلوگیری گردد.»
«پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه»
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه یکشنبه مورخ 1399/8/25 صفحه 2 با مضمون: گلایه از کاهش ساعات فعالیت مترو، ضمن تشکر از این مسافر محترم، به اطلاع می‌رساند بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یک ماهه برای فعالیت مشاغل، کاهش ساعات کاری خطوط حمل و نقل عمومی در پایتخت نیز از سوی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از 20 آبان سال جاری اعمال شده است. بر این اساس از تاریخ یاد شده پایان ساعت کاری خطوط درون‌شهری متروی تهران و نیز آخرین اعزام قطار از ایستگاه تهران(صادقیه) به کرج - گلشهر ساعت 20:30 و از ایستگاه گلشهر به تهران 20:00 خواهد بود. گفتنی است شرکت بهره‌برداری مترو به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با تشکیل ستاد مقابله با کرونا در مترو برای حفظ سلامتی مسافران و پرسنل شرکت اقدامات مناسب و قابل توجهی در ایستگاه‌ها و قطارها انجام داده که می‌توان به کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط دو از 3/5 به 3 دقیقه و درخط سه از 7 به 6 دقیقه اشاره کرد. در این شرایط حساس از مسافران محترم انتظار می‌رود حتی‌المقدور با مدیریت بهینه زمان تردد و انتقال آن به ساعات غیرپیک، به سلامت خود و دیگر مسافران کمک کنند تا با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این موقعیت حساس عبور نماییم.»
«پاسخ روابط عمومی سازمان پسماند شهرداری تهران»
در پاسخ به پیام شهروند محترم مندرج در آن روزنامه وزین با موضوع «عدم جمع‌آوری باطری‌های مستعمل توسط غرفه‌های بازیافت» به آگاهی می‌رساند؛ سازمان مدیریت پسماند از سنوات گذشته نسبت به دریافت باطری‌های مستعمل توسط غرفه بازیافت اقدام می‌کرد و از سه سال پیش تاکنون علاوه بر باطری‌های مستعمل سایر پسماندهای الکترونیک را دریافت و در قبال آن بر اساس نرخ مصوب وجه مربوطه را ارائه می‌دهد. همچنین این سازمان از دو ماه پیش نیز در قالب طرح «الکتروکاپ» چندین غرفه در مناطق مختلف شهر تهران را به دریافت پسماند الکترونیک از شهروندان و ارائه وجه مربوطه اختصاص داده و کار کنترل و نظارت بر بازیافت این دسته از پسماندها را انجام می‌دهد.»