kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۳۸۹۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از تصفیه‌خانه فاضلاب شرق صدرا

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه در شرف افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شرق صدرا بازدید کرد.


شیراز- خبرنگار کیهان:

حبیب‌الله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و خلیل حاجی‌پور، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر صدرا جدید به همراه بهمن بهروزی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز از پروژه در شرف افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شرق صدرا بازدید کردند.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با ابراز خرسندی از پیشرفت این پروژه زیست‌محیطی تصریح کرد: از پساب حاصل از این تصفیه‌خانه در توسعه فضای سبز شهری صدرا نیز استفاده خواهد شد.
حبیب‌الله طاهرخانی به نقش مهم و حیاتی ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب در بهداشت محیط و مسائل زیست‌محیطی اشاره کرد و گفت: ساخت پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شیراز با کیفیت بالا و آخرین فناوری به‌روز، در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.
بهمن بهروزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز ابراز داشت: تصفیه‌خانه شرق صدرا با تجهیزات مدرن و به‌روز ساخته شده است و اقدامات برای ساخت مدول بعدی این تصفیه‌خانه در شرف انجام است.
وی اظهار داشت: پساب حاصل از تصفیه فاضلاب این تصفیه‌خانه برای مصارف آبیاری در باغ‌ها و باغ شهرهای مجاور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.