kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۲۰۴۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* به کوری چشم دشمنان اسلام امسال وحدت و همبستگی مسلمانان جهان به در پی توهین صورت گرفته به ساحت پیامبر اسلام با برپایی تظاهرات اعتراض‌آمیز در سراسر دنیای اسلام رنگ و جلوه دیگری پیدا کرده است و همه جا شاهد شکوه و عظمت اسلام و مسلمانان هستیم.
6263----0938
* دولت فرانسه که شریک جنایت‌های صدام بر علیه ایران است طبیعی است که امروز بابت گسترش اسلام در غرب ناراحت و عصبانی باشد و برای فرونشاندن ناراحتی و عصبانیت خود به مقدسات اسلام و مسلمانان توهین کند.
3393----0913
*‌ توهین به پیامبر اسلام توسط دشمنان که هر چند سال یک‌بار  در نشریات و مطبوعات غرب صورت می‌گیرد نتیجه معکوس داشته است. به این معنا که موجب گسترش اسلام و افزایش مخاطبین این مکتب توحیدی شده و می‌شود. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد .
6533-----0917
*‌ همان‌طوری که ما از سوی غربی‌ها در تحریم هستیم جا دارد در این شرایط کرونایی و خباثت فرانسوی‌ها در اهانت به پیامبر اعظم(ص) هم‌صدا با مسلمین جهان تحریم اجناس فرانسوی را آغاز کنیم.
8495----0911
*‌ شارلاتان وقیحی چون ماکرون و ابلیسک‌های انسان‌نما در نشریه شارلی ابدو مجموعا تابلویی از دولت منحط فرانسه هستند. ضروری است دستور اخراج سفیر فرانسه خبیث از تهران در اسرع وقت صورت گیرد. این کمترین پاسخ به اظهارات گستاخانه دلقکی چون ماکرون است که وقیحانه گردانندگان پلشت نشریه پلید ابدو را حمایت کرده است.
نوربخش- مشهد مقدس
*‌ در حالی که اروپا در اعمال دشمنی نسبت به اسلام و ملت‌‌های مسلمان از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند،‌ دولتمردان اعلام می‌کنند اروپا با ماست! این اظهارات سبب می‌شود دشمن نسبت به شعور ایرانی تردید کند که دشمن را دوست تلقی می‌کند! انتظار می‌رود مسئولین در اظهارنظرهای خود دقت بیشتری داشته باشند.
دولابی
* بعد از چندین روز تاخیر سرانجام آقای روحانی ریاست محترم جمهوری اقدام ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه در توجیه اهانت به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند اگر چه دیرهنگام بود ولی به هر حال قابل تقدیر است.
0097-----0919
*‌ از جناب آقای قالیباف برای شجاعت‌ها و فداکاری‌هایش سپاسگزاریم و از خداوند سلامت ایشان را خواستاریم.
3107----0902
*‌ بسیاری از کالاهای مصرفی در کشور به بهانه گران شدن مواد اولیه،‌ چندین برابر قیمت واقعی گران شدند و این در حالی است که بسیاری از این مواد اولیه در کشور تولید می‌شود! مسئولین امر نیز متاسفانه گاهی نیز به جای همراهی با مردم،  طرف فروشندگان را گرفته و قیمت اجناسی را 10-20 برابر گران‌تر از آن چه که باید باشد اعلام می‌کنند. مثلا گوشت کیلویی 120 تومان در بازار را 140 هزار تومان اعلام می‌کنند ولی بدانند باید روزی پاسخگوی اعمال خود در برابر آن قاضی باشند که بیناترین شاهدان است!
یک فرهنگی از رشت
* سیب‌زمینی و پیاز و لبنیات تولید داخلی است و به ثمن بخس هم از دست کشاورز و دامدار زحمت‌کش خارج می‌شود ولی جریان نفوذ که از دنیا فقط زر و سیم می‌شناسد به دنبال پریشانی و ناراحت کردن مردم هستند بازار فروش را به دست گرفته‌اند و هر روز شاهد افزایش قیمت افسارگسیخته می‌شویم طوری که قشر ضعیف جامعه قادر به تهیه حداقل‌ها هم نیست... باید این دست‌ها شکسته شود. متولیان و دلسوزان با بی‌تفاوتی از کنار این مسائل عبور نکنند که مسئولند و باید پاسخگو باشند.
7345---0912 و 3949---0912
* دخترم در کلاس نهم و با رتبه اول و معدل 20 در میان دانش‌آموزان مدرسه فاقد گوشی یا تبلت است و من کارگر فصلی قادرنیستم برای دخترم آن را تهیه کنم و هر روز شرمنده دخترم هستم. از مسئولین دولت درخواست مساعدت دارم.
7395---0919
* آسفالت بزرگراه شهرری به ورامین و بالعکس فرسوده شده است و آسیب زیادی به لاستیک‌های خودروها وارد می‌کند، با توجه به کثرت تردد از این بزرگراه از وزارت راه خواهشمندیم نسبت به آسفالت جدید این بزرگراه اقدام نماید.
1613---021
* برای اطلاع مسئولین استان لرستان بنویسید با ساخت و راه‌اندازی تله‌کابین به منظور دسترسی آسان و راحت به دریاچه گهر دورود می‌توان صنعت گردشگری در این منطقه را چندین برابر رونق بخشید.
0685---0916
* با وجود معلولیت و یتیم بودن و با کلی تلاش و زحمت و قناعت مبلغی پس‌انداز کرده بودم که با توصیه مسئولین به سرمایه‌گذاری در بورس، پس‌انداز خود را هم از دست دادم!  و در حال حاضر در آستانه به زندان افتادن قرار دارم این هم نصیب ما از حمایت مسئولان دولت!
2889---0936
* روستای روشک از توابع بخش مرکزی قاین هنوز فاقد آب شرب بهداشتی است و متأسفانه به قول و وعده‌های داده شده عمل نشده است. چرا؟!
5255---0915
* پیاده‌رویی در قم در تقاطع 45 متری عمار یاسر و انقلاب تا حرم، هست که ده برابر کرونا به کاسب‌های این محدوده خسارت زده است. بازسازی این پیاده‌رو حدود 8 ماه است که آغاز شده و هر روز کاری جدید انجام می‌دهند و گاهی تکراری. چرا انجام این پروژه این اندازه باید طول بکشد؟
2914---0990
* با همسان‌سازی و افزایش حقوقی که وعده آن را در مهرماه می‌دادند در این اوضاع تورم و گرانی و بیماری منحوس کرونا حقوق من با 5 سر عائله به دو میلیون و 700 هزار تومان رسیده است! خط فقر در کشور چقدر است که بتوان با این حقوق یک ماه را سر کرد؟! نمایندگان محترم مجلس تدبیری برای حقوق‌بگیران زیر خط فقر کنید.
بازنشسته تأمین اجتماعی اراک
«پاسخ روابط عمومی سازمان بهشت‌زهرا(س) تهران»
در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان 99/7/29، ضمن تقدیر و سپاس از همراهی و همدلی شهروندان محترم و لطف و اعتماد ایشان به سازمان مقدس بهشت‌زهرا(س) به آگاهی شهروندان گرامی می‌رساند؛ خیابان‌ها و جاده‌های اطراف سازمان بهشت زهرا(س) در فاز 3 که به قطعات جدید در قسمت توسعه بهشت‌زهرا(س) معروف هستند، در فضای سرزمینی و مدیریتی سازمان بهشت زهرا(س) نبوده و این خیابان‌ها به لحاظ اجرایی زیرمجموعه شهرداری باقرشهر بوده و هرگونه اقدامات از قبیل آسفالت و خط‌کشی لازم است از طریق شهرداری باقرشهر صورت پذیرد. سازمان بهشت‌زهرا(س) نیز با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان و به لحاظ جلب رضایتمندی مردم با مکاتبات و پیگیری‌های متعدد از طریق شهرداری باقرشهر این موضوع را پیگیری می‌نماید.»