kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۱۶۱۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶

معارفه نماینده جدید رهبر معظم انقلاب در سوریه

حجت‌الاسلام والمسلمین صفارهرندی نماینده جدید ولی فقیه در سوریه با حضور آیت‌الله طباطبایی نماینده سابق ایشان معارفه شد.

مراسم تودیع و معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین صفار هرندی نماینده جدید رهبر انقلاب در سوریه با آیت‌الله طباطبایی‌اشکذری نماینده سابق، با حضور مقامات دینی و سیاسی ایران و سوریه برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین اختری رئیس‌هیئت اعزامی از دفتر رهبر انقلاب در این مراسم اظهار داشت: دشمنان تلاش زیادی کرده‌اند بین دو ملت ایران و سوریه اختلاف بیندازند ولی نتوانستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین صفار هرندی نماینده جدید رهبر انقلاب در سوریه در سخنانی ضمن قدردانی از آیت‌الله طباطبایی‌اشکذری بابت خدماتی که در کسوت نمایندگی رهبر انقلاب در سوریه داشتند، همگان را به مستحکم‌تر شدن وحدت و برادری بین دو ملت ایران و سوریه دعوت کرد.
آیت‌الله طباطبایی‌اشکذری نماینده سابق رهبر انقلاب در سوریه در صحبت‌های خود ضمن آرزوی توفیق برای حجت‌الاسلام والمسلمین صفار هرندی، از رهبر انقلاب بابت لطفی که به وی داشتند تشکر کرد.
جواد ترک آبادی سفیر ایران در سوریه با قدردانی از زحمات آیت‌الله طباطبایی‌اشکذری، وی را مردی حکیم و عالم عنوان کرد و به حجت‌الاسلام والمسلمین صفار هرندی بابت مسئولیت جدید رهبر انقلاب در سوریه تبریک گفت و برای او از خدای متعال آرزوی موفقیت و توفیق کرد.
در این جلسه همچنین وزیر اوقاف سوریه و دیگر علما و مسئولین سیاسی و دینی، با دادن پیام و با فرستادن نماینده از زحمات آیت‌الله طباطبایی‌اشکذری تشکر نمودند و برای حجت‌الاسلام والمسلمین صفار هرندی، در کسوت نماینده رهبر انقلاب در سوریه از خدای متعال طلب توفیق کردند.