kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۱۵۹۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳

خواندنی از ورزش


 
  *خیرالله امیری پیشکسوت کشتی ایران و رقیب و هم‌دوره غلامرضا تختی که برابر او تمرین و مبارزه کرده بود، به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری بود و پس از ۱۰ روز توانست این بیماری را پشت سر بگذارد اما در حالی که وضعیت وی رو به بهبودی بود جمعه هفته گذشته بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.خیرالله امیری ۸۷ ساله، دوستی نزدیکی با تختی داشت و از جدی‌ترین رقبای او در میدان مبارزه بود. مرحوم امیری در دوران نوجوانی فعالیت جدی خود در کشتی را زیر نظر مرحوم حبیب الله بلور در سالن دارالفنون آغاز کرد.
سرویس ورزشی روزنامه کیهان درگذشت این پیشکسوت قدیمی کشتی را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه ورزش کشور تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب غفران دارد.
*پس از بررسی گزینه‌های مختلف فراز کمالوند به طور رسمی هدایت شاهین بوشهر را به عهده گرفت تا در فصل پیش روی لیگ دسته اول روی نیمکت این تیم بنشیند.
*رادوشوویچ که مطالبات فصل گذشته خود را هنوز به طور کامل از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده و بابت فصل جدید هم مبلغی به او پرداخت نشده است با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس تهدید کرد اگر طی ۱۵ روز آینده مطالباتش پرداخت نشود قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ می‌کند.رادوشوویچ فعلا به ایران نیامده و خواستار دریافت حدود ۱۰۰ هزار یورو شده است.
*حبیب نورماگمدوف مبارز شکست ناپذیر رشته هنرهای رزمی ترکیبی توانست پیروزی شماره ۲۹ خود را با برتری برابر جاستین گیجی آمریکایی به دست بیاورد. با این حال او خبر شوکه‌کننده‌ای به هواداران خود در سراسر جهان داد و خداحافظی خود را از این رشته ورزشی اعلام کرد.
* پس از موافقت با استعفای رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، نصرالله پریچهره جانشین رضا گل محمدی شد. مراسم معارفه پریچهره، روز شنبه در محل اداره کل برگزارشد.
*در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ هلند چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها آژاکس توانست در دیداری پرگل با ۱۳ گل تیم ونلو را که به خاطر کرونا چندین بازیکن خود را در اختیار نداشت شکست دهد.