kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۱۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳

کرونا باعث توقف بررسی وضعیت رشته‌های المپیکی شد

ادامه بررسی وضعیت رشته‌های المپیکی که از هفته گذشته توسط کمیته کارشناسی ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی آغاز شده بود به دلیل شیوع و گستردگی کرونا لغو شد.

فراگیری ویروس کرونا و آمار بالایی که در ساختمان کمیته ملی المپیک داشته باعث لغو تمام نشست‌های حضوری در این کمیته شده است.این کمیته که پیش از این هم در یک مقطع برگزاری نشست‌ها و جلسات خود را به دلیل شیوع کرونا منتفی اعلام کرده بود، در تصمیمی دوباره برگزاری آنها را تا اطلاع ثانوی لغو کرده تا بعد از مهیاتر شدن شرایط، برای پیگیری آنها برنامه‌ریزی کند.
جلسات کمیته کارشناسی ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی با فدراسیون‌های المپیکی نیز شامل نشست‌هایی می‌شود که برگزاری آنها در ساختمان کمیته ملی المپیک لغو و به آینده موکول شده است.این در حالی است که بعد از یک وقفه طولانی، از هفته گذشته برگزاری این نشست‌ها برای بررسی وضعیت رشته‌های المپیکی از سر گرفته شده بود. هفته گذشته و در آغاز به کار دوباره این کمیته وضعیت دو رشته تکواندو و کشتی مورد بررسی قرار گرفت.
طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار بود امروز دوشنبه هم نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو، پیمان فخری رئیس‌مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، علیرضا رحیمی عضو هیئت اجرایی، علی رغبتی عضو ستاد عالی و نماینده وزارت ورزش و فرید فتاحیان مسئول روابط بین‌الملل کمیته ملی المپیک طی نشست با رؤسای دو فدراسیون کاراته و وزنه برداری و اعضای کادر فنی تیم‌های ملی این دو رشته، وضعیت آنها برای المپیک سال آینده بررسی کنند. این نشست برای هفته آینده به دو فدراسیون شمشیربازی و تیراندازی اختصاص داده شده بود.