kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۱۵۸۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱

فرمانده سپاه: ‌ برخورد پلیس با اراذل و اوباش مورد قبول مردم بود

فرمانده سپاه گفت: برخورد پلیس با اراذل و اوباش بسیار پسندیده و مورد قبول مردم بود؛ باید برخورد مقتدرانه با مجرمان ضمن رعایت حقوق آنها ادامه یابد.

به گزارش فارس،‌‌ سرلشکر پاسدار حسین سلامی به اتفاق هیئت همراه برای تبریک هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا حضور یافت و با سردار حسین‌اشتری فرمانده نیروی انتظامی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
سلامی در این دیدار با تقدیر و تشکر از سردار‌اشتری فرمانده ناجا گفت: ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی هیچ انفکاکی بین خود با شما نمی‌بینیم؛ همه ما پاسداران انقلاب اسلامی هستیم اگر چه در دو سازمان جدا قرار گرفته‌ایم اما قلب‌های ما با هم است. وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دشمنان زیادی دارد، افزود: ما برادران واقعی هستیم که کارکردن کوچکترین تعامل ما است؛ ما برای هم ایثار می‌کنیم و برای یکدیگر می‌میریم و به دنبال این نیستیم که کارها را برای خودمان و به اسم خودمان بکنیم. ما برای توفیقات همدیگر دعا می‌کنیم و به خود می‌بالیم.
فرمانده سپاه ادامه داد: امروز تمامی دشمنان و کشورهای متخاصم دست به دست هم دادند تا امنیت کشور را خدشه دار کنند، اما تلاش و زحمات شما موجب شده تا امروز کشور ما در برون مرزها توسط پلیس بین‌الملل و در مرزها توسط پلیس مرزبانی و در داخل توسط سایر عوامل انتظامی، آگاهی، فتا، راهور، پلیس راه کشور و پلیس مبارزه با مواد مخدر از یک امنیت مطلوب برخوردار باشد.
سلامی با‌اشاره به اینکه نیروی انتظامی درگاه اعتماد به نظام است، گفت: برخورد شما با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان نظم عمومی بسیار پسندیده و مورد قبول مردم بود که باید با هوشیاری و هوشمندی و برخورد مقتدرانه با مجرمان ضمن رعایت حقوق آنها ادامه یابد.
 فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی
در هر شرایط و مأموریتی کنار هم هستند
در این دیدار رئیس‌پلیس کشور با تقدیر و تشکر از حمایت‌های فرمانده سپاه پاسداران گفت: دوران طلایی تعامل و همکاری نیروهای مسلح را شاهدیم چراکه در هر شرایط و مأموریتی فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی کنار هم هستند.
سردار حسین‌اشتری افزود: تعامل و همدلی بین نیروهای مسلح و سایر بخش‌ها می‌تواند تلاش دشمنان را ناکام و توطئه آنان را خنثی کند و وظیفه همه ما این است که چنین تعامل و همدلی را حفظ و ارتقاء
دهیم.
وی تأکید کرد: امروز نیروهای مسلح باعث افتخار کشور هستند و در هر حادثه‌ای در کنار مردم بوده و خواهند بود و مردم هم آنها را دوست دارند.