kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۱۵۸۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱

مالکان تاکسی‌های مدل 88 به قبل در شهر تهران برای نو‌سازی ثبت‌نام کنند

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: مالکان تاکسی‌های مدل ۸۸ به قبل بایستی برای نو‌سازی تاکسی خود به دفاتر هماهنگی امور اداری مراجعه و ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی محتشمی پور افزود: برای نو‌سازی تاکسی می‌بایست اطلاعات تاکسی داران مشمول طرح نو‌سازی اعم از اطلاعات هویتی مالک و تاکسی فرسوده وی در سایت حمل‌ونقل و سوخت کشور ثبت شود. لذا برای تسهیل و تسریع کار تاکسیرانان، تمامی دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی شهر تهران به این سامانه متصل
شده‌اند.
محتشمی پور ادامه داد: مشمولان طرح نو‌سازی تاکسی‌های فرسوده برای ثبت درخواست خود به همراه سند مالکیت خودرو و پروانه تاکسیرانی به دفاتر هماهنگی امور اداری مراجعه و ثبت‌نام کنند تا فرآیند تشکیل پرونده آنان آغاز شود.
وی با‌اشاره به اینکه نو‌سازی تاکسی‌های فرسوده همواره از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی بوده است، گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار تاکسیران تقاضای نو‌سازی تاکسی فرسوده خود را ثبت کرده‌اند و فرآیند تشکیل پرونده آنان به جریان افتاده است.
وی اظهارداشت: سازمان بر حسب ثبت‌نام‌های انجام شده، ضمن ارزیابی روزانه و مستمر فرایند نو‌سازی، پیگیری ایفای تعهدات خودروساز در تولید و تحویل به موقع تاکسی‌ها را در دستور کار قرار‌داده
است.