kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۱۵۳۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
استاندار:

مدیران چهارمحال و بختیاری از رسانه‌ها شکایت نکنند



شهرکرد - خبرنگار کیهان:
استاندار چهارمحال و بختیاری از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که علیه رسانه‌های جمعی شکایت نکنند.
اقبال عباسی که در جلسه شورای اداری سخن می‌گفت، افزود: مدیران استان نباید به هر بهانه‌ای از رسانه‌ها و از جمله رسانه‌های مجازی به جز مواردی که حاوی توهین و اتهام است، شکایت کنند.
وی ادامه داد: ممکن  است رسانه‌ای از سر بی‌آگاهی، خبری از اداره‌ای منتشر کند که خلاف واقعیت باشد اما مدیر این اداره باید به جای شکایت، جوابیه‌ای تدوین و آن را برای انتشار ارسال کند تا از بروز شایعات و مشکلات بعدی جلوگیری شود.
عباسی در سخنان خود بر پرداخت مطالبات دستگاه‌های خدمات‌رسان استان تاکید و تصریح کرد به جز دانشگاه علوم پزشکی که در شرایط خاص کرونا قرار دارد و نباید به این دانشگاه فشار مالی وارد کرد، سایر دستگاه‌های اجرایی در حد توان و بضاعت نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به دستگاه‌های خدمات‌رسان اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد، اظهار داشت: به جز موج اول، در سایر موج‌های شیوع کرونا تکلیف و وظیفه‌ای برای دورکاری کارمندان ادارات از سوی ستاد ملی کرونا مشخص نشد اما با این وجود اداراتی که می‌توانند با نیروی کمتر امور خود را انجام دهند، اجازه دورکاری به کارمندان داده شود.