kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۱۵۱۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* با وجود مقصر بودن دولت در به وجود آوردن وضعیت اسف‌بار فعلی کشور مسئولیت نیروهای انقلابی بیشتر خواهد بود چرا که باید با صبر و درایت این مراحل را پشت‌سر گذاشت و اجازه بهره‌برداری دشمن از مشکلات موجود را نداد.
6858---0919
* یادداشت مدیر مسئول کیهان درباره استیضاح مثل همیشه مستند و متین بود. از دوستانی هم که به‌دنبال استیضاح بودند و پس از اطلاع از اینکه استیضاح در شرایط کنونی دام دشمن است از آن منصرف شدند هم تشکر می‌کنم.
۷۵۶۴---۰۹۱۲
* رضاخان قلدر و دیکتاتور اعلام کرده بود که قصد دارد نظام مشروطه را به جمهوری تبدیل کند. عده‌ای ظاهربین هم باور کرده و از او حمایت می‌کردند. البته تقصیری نداشتند چون می‌گفتند به هر حال جمهوری بهتر از پادشاهی است ولی مرد هوشمند و باریک‌بینی چون شهید مدرس متوجه شد که رضاخان قصد دارد از این طریق قانون اساسی را تغییر بدهد و اصل مربوط به نظارت ۵ تن از مجتهدین بر مصوبات مجلس را که چیزی شبیه شورای نگهبان کنونی بود را از قانون حذف کند. غرض آنکه امروز هم به مردان هوشمند و آینده‌نگری احتیاج داریم که وقتی استیضاح را مورد حمایت دشمن خارجی و جریان معلوم‌الحال داخلی می‌بینند بتوانند درک کنند که زیر این کاسه یک نیم‌کاسه‌ای هست.
قادری، احمدزاده، داورزنی و چند تماس مشابه دیگر
* استیضاح رئیس‌جمهور در این شرایطی که او و دولتش به وجود آورده هیچ آورده‌ای برای نظام ندارد. مضاعف بر آن اوضاع بداقتصادی کشور را بدتر نیز می‌کند.
8559---0914
* شما روزنامه‌نگاران شرق، آرمان، ایران و.. اگر ذره‌ای غیرت داشتید آن زمانی که رئیس‌جمهور گفت با امضای برجام تمام تحریم‌ها بالمره برداشته خواهد شد ایشان را از خواب بیدار می‌کردید نه اینکه تیتر بزنید «صبح بدون تحریم»، «ابرقدرتها را به زانو درآوردیم»، «برجام فتح‌الفتوح قرن است» و...  با این همه دروغ و مردم‌فریبی اگر شما یک جو غیرت داشتید می‌بایست تا حالا مرده بودید، نه اینکه برای نمایندگان ولایی از روایت‌های جعلی برای صلح امام‌حسن(ع) دلیل
بتراشید.
9866---021
* شرایط سخت معیشتی امروز مردم در طول 40 سال انقلاب اسلامی بی‌سابقه بوده است. عامل اصلی آن نیز طبق نظر بسیاری از تحلیل‌گران، بی‌تدبیری و ضعف دولت تدبیر و امید است هم‌اکنون کورسوی امید مردم به مجلس و دستگاه قضایی و شخص آقای رئیسی است!
1648---0915
* به کوری چشم آمریکا و مزدوران و بزک‌کنندگان داخلی، آیت‌ا... رئیسی بزرگوار و مجلس انقلابی عزیز و محبوب دل ملتند و کاخ‌نشینان و نجومی‌بگیران منفور و مطرود مردم هستند.
0054---0916
* مگر رئیس‌جمهور نمی‌گفت برجام سایه جنگ را از سر کشور دور کرد؟! پس چرا هر روز می‌گوید ما در حال جنگ هستیم؟!
سوری
* مشاور فرهنگی و امنیتی رئیس‌جمهور گفته توهین و فحاشی نه کسی را دانشمند می‌کند و نه انسان! آقای مشاور! چرا این مطلب را به آقای روحانی آن وقتی که منتقدین را با بدترین عبارات مورد خطاب قرار می‌داد نگفتید؟!
حسامی
* مردم در زیر فشار گرانی هستند آن‌وقت آقای روحانی آمده‌اند و علت صلح امام‌حسن(ع) را آن‌گونه برای مردم تفسیر می‌کند! دولت در مذاکرات 5+1 تمام زحمات جوانان این کشور را بر باد داد، حالا با این حرفها و کارها می‌خواهد، چه چیزی را ثابت کند؟ مردم ایران از سال 96 هوشیارتر شده‌اند.
عزیز حسن‌پور - تهران
* خطاب به آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری بنویسید کسی مخالف خصوصی‌سازی نیست مشکل اختصاصی‌سازی و ویژه خواری برخی از آقایان است که کارخانه‌ها و کارگاه‌های دولتی را به قیمت مفت به افراد نورچشمی خود که اهلیت ندارند واگذار کرده‌اند.
2274---0921
* سیر صعودی آمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در کشور حکایت از این واقعیت دارد که روش فعلی اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جامعه کافی نبوده بلکه باید سخت‌گیری‌های بیشتری کرد.
6263---0938
* روزنامه‌های زنجیره‌ای که دیروز از خیرخواهی یکی از نیروهای انقلاب برای حضرت آیت‌ا... سیستانی برآشفته شده بودند امروز فتوای ایشان مبنی بر تحریم خرید و فروش اجناس اسرائيلی را چاپ نمی‌کنند. باید گفت این جماعت آخر سیاست‌بازی و پلشتی هستند.
6043---0916
* در کیهان خبر شهادت بسیجی آمر به معروف را خواندم و خیلی متاثر شدم. چرا مسئولین فکری جدی به حال منطقه تهرانپارس نمی‌کنند؟ در این منطقه برخی از کجروی‌های اجتماعی بیداد می‌کند، از حجاب خانم‌ها گرفته،  تا مزاحمت برای نوامیس مردم و آرایشگاه‌های مختلط و... بین فلکه اول تا چهارراه تیرانداز و فلکه دوم یک شب بیایید قدمی بزنید و ببینید چه اتفاقاتی می‌افتد؟
3639---0935
* با تبریک هفته نیروی انتظامی به این حافظان نظم و امنیت جا دارد به موضوعی اشاره شود و آن این است که متاسفانه بعد از طرح شکایت از طریق دادسرا یا پلیس 110، بین بعضی شاکیان اختلاف و کینه‌ عمیقی ایجاد می‌شود خواهش می‌کنیم تعهدنامه کتبی و شفاهی به همراه امضاء بعد از طرح شکایت و آزادسازی از طرفین گرفته شود تا هیچ دعوای مجددی رخ ندهد.
1613---021
* از یکی از روستاهای تبریز تماس می‌گیرم. بنده 50 سال سن دارم و تازه ازدواج کرده‌ام. طی حدود 4 سال که از ازدواجم می‌گذرد، 3 فرزند دارم، ولی اینها امروز در امر تغذیه با مشکل روبه‌رو هستند از مجلس قبل که قطع امید کرده بودیم اما از این مجلس انتظار داریم بیشتر به دغدغه‌های رهبری اهمیت دهند و تمهیدات لازم برای افزایش جمعیت و حمایت از افرادی مانند بنده را در نظر بگیرند.
8853---0902
* یکصد میلیارد تومان قرار بود از طرف دولت برای جبران خسارت کرونا به برخی اصناف از جمله آرایشگران، رانندگان و... پرداخت شود. اما بعد از چند ماه پرداخت نشده است. لازم است دیوان محاسبات در این زمینه از دولت توضیح بخواهد.
2977---0933
* قراردادهای شرکت‌های پیمانکاری با کارگران یک یا دو ماهه شده و هیچ آینده شغلی وجود ندارد دولت خجالت نکشد تمام شرکت‌های دولتی را به فروش برساند و مثل آن بقیه به ورشکستگی بکشاند و خیال خودش را از هر بابت راحت کند.
8896---0905
* چندین ماه است که فرزندم از دانشگاه آزاد واحد مرکز تهران فارغ‌التحصیل شده ولی مدرک فارغ‌التحصیلی او صادر نمی‌شود. چرا؟
محمدی
* از شهرداری منطقه 10 تهران درخواست می‌شود نسبت به شماره‌گذاری تابلو کوچه‌هایی که فاقد شماره است اقدام نماید.
0701---0935