kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۱۰۱۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶

اردوی تیم ملی شمشیربازی فعلا برگزار نمی‌شود

رئیس‌ فدراسیون شمشیربازی گفت: با توجه به شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف امکان برگزاری اردوی تیم ملی شمشیربازی را نداریم.



فضل الله باقرزاده در پاسخ به این سؤال که با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری اردوی تیم ملی شمشیربازی وجود دارد یا خیر، بیان کرد: ما مجوز اردو را گرفتیم و از سرمربیان تیم‌های ملی هم برنامه خواسته بودیم اما هنوز اردوهای خود را آغاز نکرده‌ایم. متاسفانه با این شرایط، فعلا اردو برگزار نمی‌شود تا شرایط کرونا در شهرها بهتر شود چون سلامت ورزشکاران در اولویت است و نمی‌توان سلامت آنها را به خطر ‌انداخت.
او افزود: اگر شرایط کرونا بهتر شد، در نظر داریم اردوی تیم ملی دختران و پسران اپه و فلوره را با رعایت پروتکل‌ها و گرفتن تست PCR، در تعدادی از شهرهای دیگر برگزار کنیم. از این روی شهرهای اصفهان، یزد، اراک، ارومیه و مشهد را مد نظر داریم. در تیم سابر نیز، علی پاکدامن و مجتبی عابدینی در تهران تمرین می‌کنند و محمد رهبری و محمد فتوحی نیز در شهرهای خود و زیر نظر پیمان فخری سرمربی تیم ملی تمرین دارند.
او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه پس از مطرح شدن مشکل سالن شمشیربازی در مجمع سالیانه، اتفاق خاصی برای حل آن رخ داده است یا خیر، تصریح کرد: یکی دو سالن را مد نظر داریم که یکی از آنها در ورزشگاه شهید کشوری است. قرار است حضوری با علی‌نژاد صحبت کنم و او قول کمک داده است.