kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۰۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

متکدی میلیاردر در قزوین روانه زندان شد

مسئول مرکز ساماندهی متکدیان شهرستان قزوین گفت: متکدی میلیاردری که در شهر قزوین اقدام به تکدیگری می‌کرد شناسایی، جمع‌آوری و با حکم دستگاه قضایی روانه زندان شد.



به گزارش ایرنا، محسن رحیمی‌، افزود: یکی از متکدیانی که بارها از سوی عوامل گشت این مرکز جمع‌آوری شده و به او تذکر داده شده بود  دست از تکدیگری بردارد، فردی متمول و ثروتمند است که در چهارراه‌های اصلی شهر اقدام به تکدیگری در قالب «اسپند دودکردن» می‌کرد.
وی افزود: چندین مرتبه به این فرد تذکر شفاهی و همچنین پیشنهاد کمک و ارائه بسته معیشتی و نامه‌نگاری با دستگاه‌های مختلف جهت رفع مشکل احتمالی او داده شد و در مراحلی نیز به مرکز متکدیان و کلانتری ارجاع شد که به دروغ خود را جانباز دفاع مقدس معرفی می‌کرد.
مسئول مرکز ساماندهی متکدیان خاطرنشان کرد:  این شخص در یکی از مناطق متوسط به بالای شهر قزوین زندگی می‌کند و دارای واحدهای مسکونی دیگری در جنوب شهر و اموال دیگر است که با یک دستگاه پراید به نزدیکی محل تکدیگری مراجعه کرده و وسایل اسپند دود کردن را نیز همراه خود در صندوق عقب خودرو می‌آورد.
مسئول مرکز ساماندهی متکدیان گفت: نیروهای انتظامی ‌و شهرداری مستقر در این مجتمع که اقدام به گشت‌زنی در سطح شهر می‌کنند در طی ماه‌های گذشته بارها این متکدی را در قزوین و در چهارراه‌های مختلف رویت کردند که در ایام اخیر به‌صورت علنی به همکاران ما توهین و آنها را تهدید به قتل کرده است.
وی افزود: این متکدی با مراجعه به مرکز ساماندهی متکدیان به همکاران ما پیشنهاد واریز ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان پول به‌حساب آنها در ازای دریافت چک ارائه کرده و تأکید می‌کرد «خودتان را خسته نکنید نتیجه نمی‌گیرید من قبلاً تهران بودم کسی نتوانست کاری بکند».
وی گفت: برای متکدی میلیاردر در دستگاه قضایی قزوین پرونده تشکیل شد و با حکم دستگاه قضا خودروی او توقیف و شخص متکدی روانه زندان شد.
مسئول مرکز ساماندهی متکدیان گفت: با حکم دستگاه قضایی از انبار منزل این متکدی بازدید به عمل آمد که طی آن، حدود ۴۰۰ کیلو برنج، اقلام مختلف اهدایی از سوی مردم نظیر روغن مایع، روغن نباتی، بسته‌های چند کیلویی عدس، لوبیا، چندین قوطی رب، ماکارونی، قند، شکر، چای خشک و... در انباری منزل او مشاهده شد.
رحیمی‌با‌ اشاره به بازدید و بازرسی انجام شده توسط مأموران انتظامی ‌از منزل متکدی میلیاردر، خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش‌های پنهانی صورت گرفته توسط خانواده این متکدی جهت خروج چندین فقره چک و کلید گاوصندوق از منزل در حین بازرسی مأموران انتظامی ، با هوشیاری سرپرست نیروهای انتظامی ‌مستقر در مرکز ساماندهی متکدیان، از خروج کلید گاوصندوق و چک‌ها جلوگیری و ۳۵ فقره چک به ارزش تقریبی ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال به همراه هشت میلیون ریال وجه نقد کشف و ضبط شد.