kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۹۴۵۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹

اخبار کوتاه از فوتبال



واکنش سرمربی زنیت به احتمال پارگی رباط صلیبی آزمون
سرمربی زنیت بعد از مصدومیت شدید مهاجم ایرانی واکنش نشان داد.
شنبه شب گذشته از هفته نهم لیگ برتر روسیه، زنیت در ورزشگاه خانگی خود میزبان اوفا بود و به پیروزی 6 بر صفر دست یافت. در این بازی، سردار آزمون از ابتدا در ترکیب حضور داشت و موفق شد 2 گل به ثمر برساند.در دقایق رو به پایان این دیدار، مهاجم ایرانی دچار مصدومیت شد و بالاجبار زمین را با برانکارد ترک کرد.سرگی سیماک، سرمربی زنیت در پاسخ به سؤال خبرنگار روسی مبنی بر اینکه احتمال دارد مصدومیت آزمون پارگی رباط صلیبی باشد، گفت: امکان دارد. هنوز نوع مصدومیتش مشخص نیست. پای او به شدت ضربه خورد.وی ادامه داد: نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی افتاده است. ما از این مصدومیت آزمون ناراحت هستیم. باید منتظر جواب آزمایشات باشیم ممکن است تنها یک ضربه کوچک باشد و یا ممکن است مصدومیت شدیدی باشد.
توطئه اعراب و اسرائیل به زمین فوتبال رسید
یک رسانه اماراتی از توافق باشگاه النصر با یک بازیکن از سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.
روزنامه‌ البیان امارات نوشت که ضیاء السبع بازیکن گوانگژوی چین با باشگاه النصر امارات به توافق رسیده و برای امضای قرارداد نهایی وارد این کشور شده تا رسما نخستین بازیکن صهیونیست شاغل در لیگ کشورهای عربی باشد. دستمزد این بازیکن 27 ساله سالانه سه میلیون دلار است و به نظر می‌رسد باشگاه النصر دبی برای این انتقال که یک اقدام کاملا سیاسی به نظر می‌رسد هزینه سنگینی پرداخت می‌کند. این بازیکن صهیونیست در صفحه شخصی خود اعلام کرده برای پیوستن به باشگاه النصر راهی دبی شده اما مسئولان باشگاه اماراتی هنوز واکنشی به انتشار این خبر نشان نداده‌اند. رژیم اشغالگر قدس و امارات چندی پیش برای عادی‌‌سازی روابط به توافق رسیدند و اکنون به نظر می‌رسد این اتفاق در حوزه ورزش نیز در حال رخ دادن است.
آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال باشگاهی ایران
*ابوالفضل عباسی دروازه بان فصل گذشته گل گهر، با قراردادی ۲ ساله به ملوان پیوست.
*علی عبدالله‌زاده که فصل قبل در تیم پارس جنوبی توپ می‌زد برای لیگ بیستم با نفت آبادان به توافق رسید و قرارداد همکاری بست. عبدالله‌زاده که سابقه بازی در نفت آبادان را در کارنامه دارد، به همراه تیم‌ملی امید ایران در مقدماتی المپیک تابستانی ۲۰۱۶ نیز حضور داشته است‌.عبدالله‌زاده اولین ورودی نفت برای لیگ بیستم فوتبال است.
*محمد نوری، کاپیتان 38 ساله سابق پرسپولیس و پارس جنوبی تازه‌ترین خرید عبدالله ویسی برای پیکان محسوب می‌شود که دیروز بعد از توافق با این باشگاه، قرارداد خود را برای فصل بیستم با فیروزه‌پوشان به امضا رساند. اسماعیل بابایی، پوریا آریاکیا، حسین حیدری، رضا جبیره، محمد دریس، محمدامین درویشی، معین عباسیان، مهدی شریفی و محمد نوری تا کنون جذب پیکان شده‌اند و شهریار مغانلو، امیرحسین کریمی، مهران موسوی و فراز امامعلی از جمع شاگردان ویسی جدا شده‌اند. ضمن اینکه وضعیت ادامه همکاری ماهان رحمانی و سعید واسعی در فصل آینده با این تیم نیز نامشخص است.
*امیرقلعه نویی بعد از جدایی یکی دو بازیکن از خطوط کناری تیمش‌، دیروز یک دفاع چپ را به گل گهر اضافه کرد و رضا شربتی بازیکن چپ پا و 25 ساله فصل گذشته فولاد خوزستان با عقد قراردادی به این تیم پیوست. گل گهر در حالی با شربتی به توافق رسید که گفته می‌شود این تیم یک دفاع راست را هم به احتمال زیاد از فولاد خواهد گرفت. فرزاد جعفری دفاع راست فصل گذشته فولاد گزینه نزدیک به این تیم است. همچنین عصر دیروز آرمین سهرابیان با عقد قراردادی به گل‌گهر سیرجان پیوست و شاگرد امیر قلعه‌نویی در این تیم شد.
*از باشگاه تراکتور نیز خبر می‌رسد، ساسان انصاری مهاجم این تیم در روزهای گذشته درخواست دریافت رضایت‌نامه از باشگاه کرده است و این بازیکن نیز به احتمال فراوان به‌زودی از جمع شاگردان منصوریان جدا خواهد شد. از سپاهان به‌عنوان مقصد بعدی انصاری نام برده می‌شود.
*محمدامین رضایی دروازه‌بان فصل گذشته نساجی مازندران با نظر وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال ماشین ‌سازی صبح دیروز با حضور در دفتر باشگاه و پس از مذاکره و توافق با حسن آذرنیا، با امضای قرارداد رسمی به این تیم ملحق شد.