kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۹۴۵۶
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹

برگزاری رقابت‌های لیگ برتر کشتی بدون حضور تماشاگران

فدراسیون کشتی اعلام کرد بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آزاد و فرنگی جام یادگار امام(ره)با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بدون تماشاگر برگزار می‌شود.




بر اساس برنامه اعلامی، هفته اول از دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه الف روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری و هفته اول دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در گروه الف روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری و در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.
بر اساس مجوز معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این مسابقات می‌بایست با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و تمامی افراد حاضر در این مسابقات اعم از کشتی‌گیران، مربیان، داوران و کادر اجرایی با انجام تست‌های مخصوص و مجوز فدراسیون کشتی و سازمان لیگ در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
حضور خبرنگاران در این رقابت‌ها نیز به صورت محدود، با انجام تست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مجوز فدراسیون کشتی و سازمان لیگ خواهد بود.محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد نیز از نزدیک ناظر این مسابقات خواهند بود. این رقابت‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود و علاقمندان به کشتی می‌توانند مسابقات را به صورت مستقیم از رسانه ملی به تماشا بنشینند.