kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۹۴۲۶
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اهواز:

فساد، برنامه‌های اجرایی در دستگاه‌ها را زمین‌گیر می‌کند



اهواز - خبرنگار کیهان:
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اگر فساد در هر دستگاه اجرایی وجود داشته باشد بهترین برنامه‌های اجرایی طراحی و تدوین شده را زمین‌گیر می‌کند.
«محمدجعفر فلسفی» در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با مدیرعامل آبفا خوزستان بیان داشت: فکر نمی‌کنم کسی در اینکه وضعیت استان چه در حوزه آب و چه در بخش فاضلاب خوب نیست، تردیدی داشته باشد. از بیست سال قبل ما مشکل آب را داشتیم و هر رئیس‌جمهوری آمد وعده‌هایی داد ولی اهواز هم به‌طور خاص مغفول واقع شد.
عضو شورای شهر اهواز افزود: در مقطعی در قالب اوراق مشارکت در استان هزینه کردند ولی اهواز در این طرح نبود و اگر تدبیر اخیر هم نبود چه‌بسا وضع بغرنج‌تر می‌شد.
فلسفی در ادامه بیان داشت: البته ظرفیت‌هایی در استان داریم نظیر امام جمعه‌ای که احساس مسئولیت می‌کند و از آنجا که می‌داند مقامی بالاتر همانند رهبری می‌تواند گره‌گشا باشد، ورود می‌کند. اینها ظرفیت‌های مثبت استان است.
وی گفت: مشهد بخشی از مشکل مترو خود را با استمداد از مقام معظم رهبری حل کرد ولی متروی اهواز که وضعیت به مراتب بدتری دارد همچنان زمین‌گیر است.
وی با اشاره به اینکه ده سال پیش «سونامی فاضلاب» تیتر رسانه‌های ما بود بیان داشت: اگر ده سال پیش صاحب‌نظران و کارشناسان پیش‌بینی سونامی فاضلاب را کردند چرا جدی نگرفتیم و فکری به حال آن نکردیم؟
این فعال رسانه‌‌ای گفت: اگر با شناسایی علل نتوانیم نقشه راه آینده را ترسیم کنیم و باز هم درست برنامه‌ریزی نکنیم یعنی می‌خواهیم همین روند نادرست را ادامه بدهیم.