kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۹۴۱۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵

یک مدیر خوزستان یک‌سال از کار منفصل شد



رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: یکی از مدیران بانک‌های استان به‌دلیل اجرائی نکردن مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری‌، به یک سال انفصال از خدمت محکوم شد.
حجت‌الاسلام صادق مرادی‌، اظهار داشت: ‌در راستای سیاست‌های قوه قضائیه مبنی بر حمایت از سرمایه‌گذاران مشروع، تولیدکنندگان و فراهم‌سازی زمینه مناسب جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید، ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان تشکیل و راه‌اندازی گردید که مصوبات این ستاد ضمانت قانونی دارد و همه ادارات، سازمان‌ها و مدیران مکلف به اجرای مصوبات آن هستند.
وی افزود: یکی از مدیران بانک‌های استان به تازگی با وجود ابلاغ مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان و تذکر حضوری، از اجرای مصوبه این ستاد ممانعت به عمل آورده که در این خصوص با اعلام جرم از سوی دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی و صدور کیفرخواست در شعبه دادگاه بدوی، این مدیر خاطی به یکسال انفصال از خدمت محکوم شد.
وی اظهار داشت: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان برای همگان لازم‌الاجراست و قانونگذار برای تخطی از مصوبات این ستاد انفصال از خدمت در نظر گرفته و در صورت هرگونه تخلف و جرم، دستگاه قضایی استان قاطعانه ورود
خواهد کرد.