kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۹۳۵۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸

کشف محموله لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف 15 هزار و 95 قلم لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی به ارزش‌30 میلیارد ریال خبر داد.



به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولیپور گودرزی بیان داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه در شرق تهران فردی لوازم آرایشی و بهداشتی با ارزش پایین‌تر تهیه و پس از بسته‌بندی با نشان شرکت‌های معروف به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی وارد عمل شدند.
گودرزی با اشاره به اینکه تیم عملیات پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی خیابان کرمان شد، ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که متهم در طبقه همکف ساختمان محل سکونتش بسته‌بندی‌های لوازم بهداشتی و آرایشی را تغییر می‌دهد.
وی افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان برای دستگیری متهم و بازرسی از محل به مخفیگاه وی اعزام شدند. رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ  گفت: در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهم 39 دستگاه لیبل‌زن برقی و پنج هزار و 783 قوطی خالی و 15 هزار و 95  قلم لوازم آرایشی و بهداشتی دارای ارزش پایین کشف شد. گودرزی با بیان اینکه متهم در بدو دستگیری در همان محل به جرم ارتکابی‌اش اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم لوازم آرایشی و بهداشتی را در جعبه و قوطی‌های جدید بسته‌بندی و پس از لیبل‌زنی و نصب نشان‌های برند با ارزش بالاتری در بازار مصرف توزیع می‌کرده است. وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 30 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.