kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۹۳۲۰
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* امام راحل(ره) در طول مبارزات و انقلاب و دفاع مقدس چندبار تعبیر «الطاف خفیه الهی» را به کار بردند. به نظرم یکی از آن الطاف خفیه الهی در جنگ تحمیلی، ممنوعیت فروش جنگ افزار از کل کشورهای دنیا به ایران بود. همین تحریم تسلیحاتی باعث شد که امروز ما در ابزار دفاعی خودکفا شده‌ایم و به پشتوانه همین خودکفایی است که فرمانده سپاه با قدرت می‌گوید: ما کرک و پشم آمریکا را به باد خواهیم داد. چهلمین سالگرد دفاع مقدس گرامی باد.
4207---0912
* این روزها ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مرتب صحبت از استفاده از مکانیسم ماشه علیه ایران می‌کند آن چیزی که بیش از هر چیز آمریکا  را عصبانی ساخته بی‌اعتنایی رهبر معظم انقلاب به تهدیدات ترامپ است.
3356---0919
* سردار سرافراز دکتر سلامی، فرمانده سبز پوشان غیور! درود بر شرف و غیرتتان که جبهه مقاومت را با فریاد به سر کفار، عزت و افتخار بخشیدید. انتظار انتقام برای سردار آسمانی منحصر به ملت ایران و عراق نیست. ملت‌های مختلف در اقصی نقاط جهان فریاد انتقام در ایام تشییع آن پیکر آسمانی سر می‌دادند. البته جوهره تهدید کردن دشمن در جریان منفعل وجود ندارد.
نیکنام
* به شکرانه امنیتی که در کشور وجود دارد آن را مدیون جانفشانی شهدا هستیم باید تحت هر شرایطی هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم از آن مهم‌تر، مواظب کید دشمن و نفوذی‌ها در ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور باشیم.
7345---0912
* در همسویی روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب با دشمنان قسم خورده انقلاب همین بس که به صورتی کاملا هماهنگ شده سخنان سردار سلامی فرمانده سپاه در تهدید ترامپ رئیس‌جمهور جنایتکار آمریکا را سانسور کردند.
2977---0933
* استراتژی نظام در تقابل با نظام سلطه با محوریت آمریکا نه جنگ نه مذاکره بلکه مقاومت فعال است ولی متاسفانه کاسه‌لیسان غرب به راهی غیر از تسلیم فکر نمی‌کنند.
1156---0939
* اگر نیروهای انقلابی، سپاه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به داد مردم غیزانیه نمی‌رسیدند و به امید این دولت مانده بود غیزانیه تا خرداد 1400 هم آبی برای آشامیدن نداشت!
8688---0938
* تدبیر و نگرانی مجلس برای حمایت معیشتی از مردمی که برای تامین کالاهای اساسی و اولیه  خودشان عاجزند جای خوشحالی و تشکر دارد. امیدواریم با همدلی دو قوه دیگر به ویژه اهتمام دولتمردان به عنوان صاحب اختیار امور اجرایی کشور، هرچه زودتر طرح مدنظر مجلس وارد مرحله اجرایی شود.
9239---0922
* کودی که با دلار دولتی وارد کشور شده اکنون با قیمت نجومی به دست کشاورز می‌رسد! خیلی از کشاورزان دل و دماغی برای کشت ندارند این وضعیت امنیت غذایی کشور را به خطر می‌اندازد. بنویسید این دولت با کشور و ملت خودش چه می‌کند؟
2986---0915
* گزارشی از عملکرد بانک‌ها در به تعطیلی کشاندن کارخانه‌ها را از سیمای جمهوری اسلامی تماشا می‌کردم. گریه‌ام گرفت و به شدت افسرده شدم. خداوند نفوذی‌های دشمن را لعنت کند که تولید و تولیدکننده در کشور را به زمین زده‌اند.
8902---0914
* با آسیبی که از ناحیه به قدرت رسیدن اصلاح‌طلبان در این چند سال به کشور و ملت وارد شده تا زنده هستم از این جریان غرب‌زده راضی نمی‌شوم.
9242---0939
* جناب جهانگیری گفتند قوانین زائد جلوی کسب و کار و تولید را گرفته است، حالا بعد از 8 سال به این موضوع رسیده‌اید؟! پس تا امروز چه می‌کردید؟ گذاشته‌اید ماه‌های آخر دولت که دیگر کاری نمی‌توان انجام داد از این افاضات می‌فرمایید! نمی‌دانم واقعاً چه بگویم!
8397---0912
* کار دولت تدبیر و امید به کجا کشیده که معاون اول مسئول قیمت‌گذاری تخم‌مرغ می‌شود! علی برکت‌ا...!
8455---0912
* یک دهه در سوریه جنگ و درگیری و انهدام 90 درصد زیرساخت‌های نظامی، اقتصادی این کشور ادامه دارد ولی دلار هیچ تغییر محسوسی نکرده است ولی کشور ما با این امنیت مثال‌زدنی، قیمت دلار لحظه‌ای تغییر می‌یابد... آیا دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، قضایی و... نمی‌توانند این دست‌ها را بشکنند؟!
عسگری
* در بعضی نشریات انقلابی اشاره می‌شود برجام کلاه گشادی بود که آمریکایی‌ها بر سر ما یعنی ملت ایران گذاشتند ولی در واقع این کلاهی بود که بر سر این دولت و طرفداران برجام گذاشته شد. خیلی از مردم مانند نیروهای انقلابی از ابتدا منتقد برجام بودند و می‌دانستند آمریکایی‌ها فریبکار هستند.
رباطی
* آقای امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در برنامه پایش گفتند آقای لاریجانی با دولت خیلی همکاری خوبی داشتند. خب همه گرفتاری‌های ملت از همین همکاری‌های اشتباه بوده است. وقتی دولت مسیر اشتباهی را می‌پیماید چه لزومی دارد که نمایندگان با آن همراهی کنند؟ همکاری زمانی اثرات مثبت دارد که دولت راه درستی را طی می‌کند آن‌گاه نمایندگان هم با همکاری خود به دولت کمک و یاری می‌رسانند. همکاری در جهت ضربه و فشار به این ملت، خیانت به همه موکلان است.
رمضانی- رشت
* دولت در برداشت اقساط وام یک میلیون تومانی بابت آسیب‌های ویروس کرونا چند روز جلوتر از زمان پرداخت یارانه‌ها اقدام می‌کند، در حالی که درگذشته پرداخت یارانه را چند روز به تأخیر می‌انداخت.
8712---0912
* در بیشتر مدارس دولتی از ضدعفونی کلاس‌ها، تب‌سنجی و فاصله‌گذاری خبری نیست. از آن طرف مرتب اعلام می‌شود که آمار مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا بیشتر شده است. باید نظارت‌ها دقیق‌تر باشد.
5322---0935
* تعدادی از معلولین بهبهان از سال 88 برای مسکن مهر پول واریز کرده‌اند ولی متأسفانه پروژه نیمه‌کاره رها شده است. از طریق بهزیستی، فرمانداری، استانداری پیگیری شده ولی صدای این بچه‌های کم‌توان متأسفانه شنیده نشده و نمی‌شود چرا؟! از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
2842---0937
* برای جابه‌جایی پرونده فرزندم به مدرسه مراجعه کردم مدیر مدرسه غیرانتفاعی نصف شهریه را مطالبه نمود! گفتند دستورالعمل جدید است! یعنی 20 روز از شروع سال تحصیلی نگذشته و کلاسی هم چندان برگزار نشده نصف شهریه را مطالبه می‌کنند؟!
6775---0912
* مدیریت پارک ملت در خیابان ولیعصر، قبلاً نوای دلنواز اذان مرحوم مؤذن‌زاده اردبیلی را در سه وعده صبح، ظهر و مغرب پخش می‌کرد، الان بیش از دو سال است که این کار متوقف شده است و از پخش این اذان دریغ می‌کنند! تقاضای رسیدگی از مسئولین مرتبط را دارم.
9293---021
* در تاریخ 16 تیر امسال با پرداخت 170 میلیون تومان به حساب نمایندگی ایران‌خودرو اقدام به پیش‌خرید فوری اتومبیل کردم. قرار شد حداکثر یک ماه بعد خودرو را تحویل بدهند. در حال حاضر 3 ماه به تعویق افتاده و بدتر این که پاسخگو نیز نیستند.
4958---0916