kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۸۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱

تجمع طلاب همدانی در محکومیت سازش امارات و بحرین با اسرائیل

جمعی از علما و طلاب حوزه‌های علمیه همدان سازش برخی سران کشورهای امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را اقدامی ننگ‌آور و محکوم کردند.



طلاب همدانی اقدام امارات متحده عربی و بحرین برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل را ننگ‌آور توصیف کرده و افزودند: سازش با صهیونیست‌ها خوش‌‌خدمتی علنی اعراب به آمریکا و‌ اشغالگران است که در تاریخ ثبت خواهد شد.
آنان نسبت به توطئه‌های آمریکایی صهیونیستی برای هجمه علیه جهان اسلام و آغاز طرح شوم سازش و فشار بر سایر کشورها برای پذیرفتن این طرح هشدار دادند.
شرکت‌کنندگان همچنین اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی‌ ابدو در اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی ‌اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و کتاب آسمانی مسلمانان در کشورهای اروپایی را به شدت محکوم کردند.
آنان تأکید داشتند: اهانت به مقدسات اسلامی و موج جدید اسلام‌هراسی در غرب هدفی جز تحریک احساسات مسلمین و همزمان انحراف افکار عمومی جهان از مسائل مهم مانند فلسطین، یمن و به خصوص سازش با رژیم‌ اشغالگر قدس ندارد.
برافروختن آتش اختلافات فرقه‌ای میان مسلمانان بخش مهمی ‌از توطئه برای انحراف از ماجرای اخیر سازش با صهیونیست‌ها و راه فرار خیانت‌کاران از سرزنش و مخالفت مسلمانان است.
آنان افزودند: احترام به ادیان الهی به‌ویژه معتقدان به اسلام جزو آموزه‌هایی است که اهل‌ تشیع به آن پایبند هستند و هرگز اجازه نمی‌دهند عده‌ای به نام دفاع از مقدسات و احساسات، به دوستی و برادری میان مسلمانان ضربه بزنند.