kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۸۶۲۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷

اعضای باندهای مروج فساد در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند



رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری اعضای باندهای مروج فساد و فرهنگ ابتذال غربی در این استان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.
حسن نگین تاجی  عنوان کرد: پس از یک سلسله اقدامات شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان با همراهی مقامات قضایی به ویژه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، پس از رصد، شناسایی و دستگیری این افراد، پرونده آنها به قاضی ویژه ارجاع و وفق موازین قانونی با آنها برخورد می‌شود.
نگین تاجی ادامه داد: مدت‌ها بود گزارشات مردمی و نارضایتی‌های عمومی از این اقدامات زشت و ناپسند که  نه تنها هویت ایرانی و اسلامی مردم ما را هدف قرار داده، بلکه موجب نارضایتی طوایف و ایلات و اقوام استان کهگیلویه و بویراحمد، از تحت شعاع قرار دادن فرهنگ اصیل آنها، و ترویج بی‌بند و باری و فساد در لباس بومی محلی این استان شده بود، به دستگاه قضایی ارجاع می‌شد.
نگین تاجی با اشاره به این نکته که هیچ‌کدام از این مجرمان تصور نمی‌کردند که در تور اطلاعاتی و نظارت قضایی کشور قرار دارند، افزود: بارها به آن‌ها تذکراتی داده شده بود، اما با اطمینان کامل از اینکه، امکان شناسایی و دستگیری آنها وجود ندارد، کماکان به فعالیت‌های مجرمانه خود، که تهیه عکس‌ها، فیلم‌ها و کلیپ‌های مبتذل و حاوی برهنگی و ترویج سبک فرهنگ منحط غربی در استان و در بین جوانان بوده، ادامه می‌دادند که سبب برخورد با آنها شد.