kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۸۶۲۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷

رهایی گروگان 32 ساله در چابهار



فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار، جوان 32 ساله پس از دو ماه اسارت از چنگال گروگانگیران آزاد شد.
حیدر علی کیخامقدم‌، اظهار کرد: در تاریخ نوزدهم تیر ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی، در یکی از محلات شهرستان «چابهار» بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شد.
وی افزود: چهار فرد مسلح ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح گرم، جوانی 32 ساله را سوار بر یک دستگاه خودروی پژو پارس کرده و از محل متواری شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: آدم‌ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این جوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل و طی تماس با خانواده‌اش مبلغ 10 میلیارد ریال در قبال آزادی او درخواست کرده‌اند.
سرهنگ کیخا‌مقدم بیان داشت: سرانجام پس از چند هفته  تلاش شبانه روزی پلیس، محل اسارت این جوان در یکی از روستا‌های شهرستان چابهار شناسایی و تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی چابهار با حضور در محل، فرد ربوده شده را پس از دو ماه اسارت آزاد و یک نفر از عاملان اصلی این گروگانگیری را دستگیرکرد.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی درخصوص دستگیری متهمان متواری این پرونده ادامه دارد.