kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۸۶۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* به کسانی که مدعی‌اند با آمدن جوبایدن دموکرات فشار اقتصادی کاهش و صادرات نفت و گاز به تدریج حل خواهد شد و درآمد مردم افزایش می‌یابد باید گفت همان برجام پرخسارت که توسط اوبامای مؤدب دموکرات به این ملت تحمیل شد برای هفت پشتمان کافی است و آزموده را آزمودن خطا است.
6043---0916
* مجله صدا متعلق به جماعت مدعی اصلاح‌طلبی با دفاع از کرنش ذلیلانه رئیس‌جمهور صربستان که در مقابل ترامپ به‌صورت رسمی مقابل شیطان بزرگ و استکبار جهانی زانو زد گویا ذلت و خواری در گوشت و پوست این جماعت غرب‌گرا نهادینه شده و باعزت و استقلال بیگانه هستند. تحقیر‌پذیری از جنس تقی‌زاده و پهلوی است.
8857---0922و 8688---0938
*بعد از کشته شدن جورج فلوید سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس رژیم شیطانی آمریکا 10 نفر دیگر در برابر دیدگان جهانیان از سیاهپوستان در آمریکا توسط پلیس به قتل رسیدند. اما گویا سلبریتی‌ها و غربزدگان اینها را ندیدند!
3107---0902
* از زیبایی‌های زندگی رهبر معظم انقلاب پاک بودن فرزندان ایشان از هر نوع آلودگی اقتصادی است. حتی کسی مثل مهاجرانی اذعان می‌کند که یک لکه خاکستری در زندگی امام خامنه‌ای وجود ندارد.
2770---0912
* چرا باید رئیس جمهور کشورمان با رئیس‌جمهور فرانسه که اجازه توهین به پیامبر اسلام داده ارتباط تلفنی برقرار کند. حق این بود که سفیر فرانسه در کشورمان احضار می‌شد و آقای روحانی ریاست محترم جمهوری در عمل ناراحتی خود را از این هتک حرمت نشان می‌داد
محمدی
* جانباز 40 درصد هستم و 80 ماه سابقه اسارت دارم خطاب به آقای رئیس‌جمهور و همکاران ایشان بنویسید چگونه می‌خواهند جواب تمام سوءمدیریت این سالها را با این همه خسارتی که به کشور وارد کرده‌اند بدهند؟ متاسفانه مسئولین همه چیز را راحت گرفته‌اند و فکر نمی‌کنند در روز قیامت باید پاسخگوی تمام اعمال امروز خود باشند.
صارمی
* چطور کشورهای ذره‌بینی امارات، بحرین و.. به یک رژیم جعلی دل خوش کرده‌اند که در سراشیبی سقوط قرار دارد؟ آیا به شیطان بزرگ دل بسته‌اند که از خاموش کردن آتش فراگیر در آمریکا هم ناتوان است؟ اگر دین ندارند لااقل آزاد‌مرد باشند.
شکیبا
* آیا مسخره نیست که قیمت کره 100 گرمی به 8 هزار تومان افزایش پیدا کند؟ بنده جای مسئولین مربوطه بودم از شرمندگی آب می‌شدم.
9554---0901
* مردم این روزها شرایط بسیار سختی را طی می‌کنند ولی رئیس‌جمهور در مراسم بازگشایی دانشگاه، از رشد اقتصادی در تیر و مردادماه نسبت به سال قبل خبر می‌دهد! سخنی که به مثابه پاشیدن نمک بر زخم این مردم صبور و شریف است. سخنی که نشان می‌دهد ایشان از اوضاع کشور بی‌اطلاع است! ای کاش سکوت می‌کردند و سخنی نمی‌گفتند.
8582---0903
* مسئولین اجرایی تا کجا قرار است فقط تماشاکننده افزایش هر روز بهای ارز، سکه، مسکن، لبنیات، کره، مرغ و تخم‌مرغ، گوشت، حبوبات و... باشند! با این حقوق‌های یک میلیون، دو میلیون و سه میلیون کدام مدیر اجرایی قادر است یک ماه را سر کند! از مجلس و دستگاه قضایی درخواست می‌شود با این افراد بی‌عرضه و ناتوان،‌ این قدر مماشات نکنند.
3949---0912 و 7250---0919 و 7251---0915
* با عنوان تدبیر و امید آمدند، نه تدبیر دیدیم و نه امید. روز به روز قیمت‌ها بالاتر می‌روند... آخر چه خبر است در این کشور؟! ان‌شاءالله همان‌گونه که قوه قضائیه و مجلسمان اصلاح شد هرچه زودتر با دعای امام زمان(عج) مدیریت اجرایی کشور هم در دست انسان‌های صالح و دلسوز به حال این مردم قرار بگیرد.
3653---0912
* معنی اقتصاد برجامی از ابتدا این بود که مردم صبر پیشه کنید تا خرس تخم بگذارد! آن وقت مشکلات همه حتی آب خوردن هم حل می‌شود! یعنی هفت سال است در انتظار چنین حادثه‌ای هستیم!
سیدعمران الفتی
* یکی از شبکه‌های سیما لحظاتی از دیدار سردار حاجی‌زاده با جوانان را نشان می‌داد که دل هر بیننده‌ای را شاد می‌کرد و خنده واقعی را بر لب‌های مردم می‌نشاند. نه مثل برخی از برنامه‌ها که خنده‌های مصنوعی تولید می‌کنند.
طورانی- جانباز
* حسن سلوک و رفتار محبت‌آمیز همه کارکنان دادگاه انقلاب اسلامی در خیابان معلم تهران، مرا واقعا تحت تاثیر قرار داد. از نهادها و ادارات دولتی، انتظامی و... درخواست می‌شود این رفتار را سرمشق خود قرار دهند.
ن- ش
* دستگاه‌های اجرایی دولت از هم‌اکنون کاهش تولید گندم در سال آینده را به علت افزایش سرسام‌آور کود و دستمزد کارگر و... پیش‌بینی نمایند و فردا در رسانه‌ها ظاهر نشوند و بگویند تازه متوجه شدیم!
4190---0917
* علی‌رغم سخنان مسئولین سازمان بیمه بازنشستگان مبنی بر طرح همسان‌سازی حداقل حقوق‌ 2 میلیون و 800 هزار تومان در عمل این سخنان مسئولین تحقق نیافت و حقوق‌های 2 میلیون و 350 هزار تومانی هم داریم!
2142---0913
* از ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) تشکر می‌کنم که برخلاف روال بازار، در زمانی که بعضی سرمایه‌دارها ماسک را احتکار کرده بودند تا با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها که نیاز مردم به ماسک بیشتر می‌شود بازار سیاه درست کنند، به موقع آن هم به شکلی عادلانه و با کد ملی در بعضی استان‌ها ماسک مناسب و با قیمت معتدل توزیع کرد و نگذاشت مفسدین اقتصادی کامیاب شوند.
1027---0915
* شماره گویای ثبت پیشنهاد و انتقاد از قوه قضائیه بیش از 20 روز است که به خاطر به‌روزرسانی غیرفعال است. مگر به‌روزرسانی چقدر زمان لازم دارد؟
2914---0990
* داروخانه بیمارستان[...] تبریز ماسک‌های 1300 تومانی دولتی را از طریق دکه جلوی بیمارستان به قیمت هر عدد 3 هزار تومان عرضه می‌کند. این پلشتی‌ها و سودجویی‌ها مردم را ناراحت می‌کند.
9176---0914
* مامورین ثبت کنتور مصرفی گاز در صورت عدم حضور در منزل، چرا از گذاشتن یادداشت برای اطلاع‌رسانی به مشترک اجتناب می‌کنند؟!
0701---0935
* سه ماه است که عملیات گازکشی خانه‌های روستایی روستای شاهرخت از توابع شهر زیرکوه در خراسان جنوبی پایان یافته ولی به رغم پیگیری‌های فراوان از بازدید شرکت گاز و صدور تاییدیه خبری نیست. متاسفانه هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست.
5639---0915
* در مردادماه در طرح معیشتی(سوخت) ثبت‌نام کردیم و قرار شد تا آخر مرداد ثبت‌ها بررسی و نتیجه منعکس شود ولی هیچ خبری نشد. چرا؟
بوکائیان
* تعداد زیادی از پروژه‌های عمرانی شهر قائنات علی‌رغم قول‌های فراوانی که مسئولین داده‌اند نیمه‌کاره به حال خود رها شده‌اند. اگر مدیران دلسوز باشند و با مدیریت جهادی پای کار بیایند بسیاری از این پروژه‌ها تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری خواهند رسید.
2404---0903