kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۸۵۷۰
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱

رزمایش موشک ضدزره برد بلند شفق در پایگاه چهارم هوانیروز

در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خلبانان پایگاه چهارم هوانیروز رزمایش شجاعت و نبوغ را به نمایش گذاشتند و قدرت آتش و دقت تاکتیک‌هایشان را به رخ جهانیان کشیدند.

در این تمرین که عصر روز سه‌شنبه برگزار شد؛ موشک هوشمند ضد زره برد بلند شفق، آتش توپ‌های نقطه‌زن 20 میلی متری کبرا و هجم سنگین آتش انواع راکت‌ها؛ به نمایش درآمد که نشان از عزم جزم خلبانان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی‌برای دفاعی همه جانبه و قدرتمند در مقابل تهدیدهای دشمن داشت.
امیرسرتیپ دوم ستاد خلبان سید قاسم خاموشی با اشاره به حضور هوانیروز ارتش، در تمامی‌صحنه‌های جهاد و مقاومت اظهار داشت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی‌ایران در دوران دفاع مقدس حضوری همه جانبه داشته و پس از آن دوران نیز، در میادین مختلف جهادی و حوادث طبیعی و غیرطبیعی در کنار مردم حاضر بوده و نقش پررنگی داشته است.
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در رابطه با اقدامات روزهای آتی این پایگاه خاطرنشان کرد: در روزهای آینده، شاهد رزمایش گردان‌های ترابری سنگین هوایی و رونمایی از دستاوردهای جدید این پایگاه خواهیم بود.
پایگاه چهارم هوانیروز ارتش یکی از بزرگترین پایگاه‌های هوانیروز منطقه غرب آسیا و از مراکز نمونه جهاد صنعتی در اتقای توان عملیاتی بالگردی کشور است.