kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۸۵۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳

آخرین اخبار از لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی

در حالی که قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی آزاد با ۱۰ تیم انجام شد، این رقابت‌ها با حضور ۶ تیم برگزار می‌شود.

در روز 29 مرداد ماه جلسه قرعه کشی لیگ‌های برتر آزاد و فرنگی با حضور نمایندگان باشگاه‌ها به انجام رسید. طبق قرعه‌کشی صورت گرفته، در گروه «الف» تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، استقلال تهران، نفت و گاز کرمانشاه، هیئت کشتی گلستان و شهرداری بجنورد قرار گرفتند. گروه «ب» را نیز تیم‌های بازار بزرگ، هیئت کشتی قائمشهر، پاس تهران، ستارگان ساری و ویزازون تشکیل دادند. با این وجود در هفته‌های گذشته شاهد ادغام و انصراف برخی تیم‌ها از حضور در لیگ بودیم. به این ترتیب اکنون 6 تیم قرار است در لیگ برتر آزاد حضور داشته باشند.
خبر دیگر از لیگ اینکه در پی اعتراض برخی تیم‌ها نسبت به برگزاری لیگ برتر فرنگی در سه گروه و معایب آن، گروه‌بندی این رقابت‌ها تغییر کرد. در مراسم روز بیست و نهم مرداد ماه که لیگ برتر آزاد و فرنگی با حضور نمایندگان باشگاه‌ها قرعه‌کشی شد، تصمیم بر این گرفته شد که لیگ فرنگی در سه گروه به انجام رسد. با توجه به اینکه 11 تیم برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بودند دو گروه 4 تیمه و یک گروه سه تیمه شده بود که این اعتراض شدید تیم هیئت کشتی یزد که در گروه سه تیمه قرار گرفته بود را به همراه داشت.
در پی این اعتراض، لیگ فرنگی به دو گروه تقسیم شد. بر این اساس در گروه اول تیم‌های هیئت کشتی یزد، سیرجان، آریو برزن بهبهان، فولاد اکسین خوزستان و رعد پدافند حضور خواهند داشت. تیم‌های گروه دوم را نیز بازار بزرگ، دانشگاه آزاد اسلامی، شهدای مدافع حرم، صبانور کردستان و احتشام گستر تشکیل خواهند داد. قرار است دور رفت این رقابت‌ها مهر ماه به انجام رسد.