kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۸۱۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
رئیس ‌کمیته امداد خبر داد

آغاز «شور عاطفه‌ها» برای تامین تبلت ویژه دانش‌آموزان نیازمند

رئیس ‌کمیته امداد با اعلام آغاز «شور عاطفه‌ها» گفت: تامین تبلت و تجهیزات آموزش غیرحضوری برای حدود ۷۵۰ هزار دانش‌آموز در دستور کار کمیته امداد است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری گفت: طرح «شور عاطفه‌ها» در قالب پویش ملی ایران همدل با هدف جذب کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند از دیروز ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه در سراسر کشور ادامه دارد.
بختیاری با بیان اینکه تامین ملزومات آموزش غیرحضوری برای حدود ۷۵۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت در این طرح پیش‌بینی شده است، ادامه داد: تامین تبلت برای ۵۰ هزار دانش‌آموز به دلیل شرایط ویژه در اولویت است و در کنار آن تلاش می‌شود دیگر اقلام آموزشی همچون لوازم‌التحریر و پوشاک، کیف و کفش و... نیز در صورت بازگشایی مدارس به دست دانش‌آموزان نیازمند برسد.
وی تاکید کرد: به منظور رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا امسال پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر فعال نمی‌شود و مردم نیک‌اندیش ایران اسلامی می‌توانند از طریق روش‌های غیرحضوری برای مشارکت در شور عاطفه‌ها و تامین مایحتاج تحصیل دانش‌آموزان نیازمند استفاده کنند. رئیس ‌کمیته امداد با دعوت از مردم نیکوکار، خیران، نهادها و همه دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در شور عاطفه‌ها، خاطرنشان کرد: کد دستوری ویژه پویش ایران همدل با شماره‌گیری #14* و شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ از امروز آماده دریافت کمک‌های مردمی برای شور عاطفه‌ها است. بختیاری با بیان اینکه هدف از اجرای شور عاطفه‌ها در سال جاری تامین ملزومات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان محروم است، گفت: با توجه به غیرحضوری شدن مدارس در بسیاری مناطق کشور، کمک‌های نقدی هموطنان بهتر می‌تواند گره‌گشای دانش‌آموزان در شرایط تحصیل مجازی باشد.