kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۸۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
رئیس‌جمهور آمریکا تهدید کرد

ترامپ: می‌توانم همان شب انتخابات همه معترضان را خفه کنم!

ترامپ در مصاحبه‌ای با شبکه «فاکس نیوز»، معترضان به نژادپرستی و خفه کردن جورج فلوید از سوی پلیس آمریکا را تهدید کرد که در شب انتخابات آنها را سریعاً خفه کند!



سرویس خارجی-

 خفه کردن سیاهان و معترضان به نژادپرستی در حال تبدیل به یک سنت در آمریکا است. بعد از قتل وحشیانه جورج فلوید در 111روز پیش به شیوه خفه کردن و سرکوب معترضان طی این مدت حالا خبر رسیده که ترامپ نیز معترضان را به خفه کردن تهدید کرده است.
بر اساس گزارش نشریه آمریکایی هیل «دونالد ترامپ» در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس نیوز با طرح یک ادعا و گره‌زدن اعتراضات ضد نژادپرستی مردم آمریکا به دموکرات‌ها اعلام کرده، بعد از پیروزی احتمالی در انتخابات ۲۰۲۰ اگر دموکرات‌ها بخواهند دست به آشوب بزنند، در شب انتخابات آنها را فوراً سرکوب خواهد کرد.
او بار دیگر معترضان را «آشوبگر» خواند و در پاسخ  به این پرسش شبکه فاکس نیوز که اگر او در انتخابات پیروز شود چه طور اعتراضات کنترل خواهد کرد گفت: «من این قدرت را دارم که به سرعت این آشوب‌ها را در شب انتخابات خفه کنم و این برای من بسیار آسان است». رئیس‌جمهور آمریکا پیش از این معترضان را تروریست خوانده و برای سرکوبشان خواستار مداخله ارتش شده بود!