kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۵۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴

توزیع ۳۲۰۰۰ بسته اطعام نیازمندان توسط سپاه احمد‌بن‌‌موسی(ع) شیراز

فرمانده سپاه احمد بن موسی‌(ع) شیراز گفت: در مرحله دوم رزمایش مؤمنانه در قالب اطعام نیازمندان 32 هزار بسته توزیع ‌شده است.


شیراز - خبرنگار کیهان:

سرهنگ مرتضی خسروانی، اظهار داشت: توزیع ۲۴ جهیزیه به نوعروسان، تهیه ۳۷۰ لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت،۳۵۰ کفش، البسه، شناسایی هشت هزار و ۹۷۰ خانواده محروم، ازجمله کمک‌های ناحیه احمد‌بن‌موسی(ع) با کمک خیران توزیع‌ شده است.
وی افزود: تهیه ماسک‌های بهداشتی توسط شش کارگاه تولیدی در محله‌های سعدی، سهل‌آباد و بلوار اتحاد، مرمت ۱۳۸ باب منزل مسکونی که از این تعداد ۱۵۰ باب از سوی جهادگران بسیجی عملیاتی و اجرایی شده است و نیز راه‌اندازی دو کارگاه پرورش زالو، سبزی مارکت و نیز پنج مورد کارگاه دیگر تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد از دیگر فعالیت‌های این نهاد است.
وی گفت: رزمایش کمک مؤمنانه طی سه مرحله از عید قربان آغاز و درماه محرم و صفر و نیز تا زمانی که بیماری کرونا وجود دارد از سوی بسیجیان، گروه‌های جهادی و خیران کمک‌ها جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع می‌شود.
خسروانی تصریح کرد: ناحیه احمدبن‌موسی(ع) با مرکزیت بسیج سازندگی، کانال انصارالحیدر با پنج شعبه در شرق شیراز برای جمع‌آوری کمک‌های مومنانه راه‌اندازی کرده است.
وی بیان داشت: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه، توسط اهالی منطقه محروم شرق شیراز ۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان از سوی سپاه و با کمک مردم و خیران بین نیازمندان این منطقه توزیع‌ شده است.
فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز بیان کرد: انشعاب فاضلاب، لوله‌کشی ۷۲ مخزن آب و نیز همین تعداد تا پایان سال جاری، راه‌اندازی مجتمع فرهنگی مذهبی در شرق شیراز، احداث پروژه ۱۵ واحدی با مشارکت کمیته ‌امداد  امام خمینی(ره) فارس و نیز بهره‌برداری ۱۶ واحد در سال آینده از فعالیت‌های ناحیه مقاومت احمد‌بن‌موسی(ع) است.