kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۵۸۱۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴

انهدام باند سارقان کارگاه‌های صنعتی با ۲۰ فقره سرقت در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان «خمینی‌شهر» از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند پنج نفره سارقان کارگاههای صنعتی و کشف ۲۰ فقره سرقت خبر داد.


درچه- خبرنگار کیهان:

سرهنگ «غلامرضا براتی» گفت: در پی شکایت تعدادی از مالکان کارگاههای صنعتی مبنی بر سرقت شبانه اموال و تجهیزات آنان که همراه با ضرب و شتم نگهبان کارگاه‌ها بوده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان «خمینی‌شهر» قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌ها نشان داد که چند نفر با چهره پوشانده شده در نیمه‌های شب به کارگاه‌های صنعتی که در آنها نگهبان وجود داشت وارد می‌شوند و با اعمال زور و خشونت و ضرب و شتم نگهبان کارگاه انواع فلزات مانند برنج، مس و آلومینیوم و تجهیزات و ابزار‌آلات را سرقت و از محل متواری می‌شوند.
این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد سارقان از چندین کارگاه در شهرستان‌های «برخوار»، «نجف‌آباد»، «شهرضا» و «اصفهان» نیز به این شیوه‌ سرقت کرده‌اند که سرانجام ‌هویت پنج نفر در ارتباط با این پرونده مشخص شد.
سرهنگ براتی‌، اظهار داشت: سارقان به سرقت ۷۰ میلیارد ریال از اموال کارگاه‌های شهروندان طی ۲۰ فقره سرقت و فروش اموال به یک مالخر اموال مسروقه اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری مالخر اموال مسروقه نیز خبر داد و خاطر‌نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند و اموال مسروقه کشف شده نیز پس از طی مراحل قانونی به مالکان بازگردانده می‌شود.