kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۵۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* به دولتمردان عرض می‌کنم، کمتر از یک سال زمان دارید. چرا از فرصت‌های روی زمین مانده بهره نمی‌گیرید؟ تا کی منتظر لاشخور‌های سیاسی مثل ترامپ و ماکرون یا پیروزی این حزب و آن حزب آمریکا هستید؟ دیدید که در لبنان برای رسیدن به امیال کثیف خود، چه کردند. ماجرای پرغصه تولید موز در سواحل جنوبی کشور یکی از نمونه‌های روی زمین مانده است که به جای حمایت از تولید و صادرات و اشتغال، سالانه بیش از 400 میلیون دلار برای واردات موز از کشور خارج می شود.
سید طباطبایی
* علت انفجار بیروت و‌ آشوب‌های لبنان معلوم است. اگر آمریکا، فرانسه و رژیم جعلی صهیونیست آرام نیستند، دیگر جاها هم نباید امنیت داشته باشند؟! برای پیدا کردن عامل انفجار بیروت باید دید چه کسانی از این آشوب‌ها نفع می‌برند! هدفشان درگیر کردن حزب‌ا... و مردم بود که رژیم صهیونیستی نفس راحتی بکشد ولی کور خوانده‌اند مالک‌اشتر مولایمان در لبنان فتنه‌ها را شناخته و می‌داند که چطور برای خنثی کردن آنها تدبیر کند.
6960---0936 و 8688---0938
* خسارت انفجار بیروت 10 تا 15 میلیارد دلار برآورد شده است اما خسارت حراج دلار 4200 معاون اول 18 میلیارد دلار! یعنی تدابیر برخی از آقایان از انفجار
3000 تن نیترات آمونیوم مخرب‌تر بود.
8688---0938
* رئیس‌جمهور گستاخ فرانسه پس از حادثه بندر بیروت، خودش را به این شهر رسانده و در خاک کشور لبنان با وقاحت تمام در امور داخلی این کشور دخالت می‌کند. مضحک است فردی مفلوک همچون ماکرون که در کشور و بین مردم خودش مشروعیت سیاسی ندارد در امور کشورها مداخله کند! ماکرون نشان داد یک ابله سیاسی بیش نیست.
نوربخش- مشهد مقدس
* رئیس‌جمهور خبیث فرانسه ناتوان از رفع مشکلات کشورش که سر به فلک نهاده، برای فرار به جلو خودش را به بیروت رسانده و به قول مدیر مسئول محترم کیهان
ژست استعمارگری می‌گیرد و قمپز در می‌کند! این حرکات شتاب‌زده و بچه‌گانه با تهدیدهای تو خالی از جانب این شیاطین که نشانه بیچارگی آن‌هاست جای خوشحالی دارد که در پایان خطند!
0049---0911
* دشمنان جمهوری اسلامی ایران با انفجار بندر بیروت در لبنان اهداف شیطانی را دنبال می‌کنند توطئه‌های آنان با ترور شهید سلیمانی شروع شده و ادامه دارد قصدشان هم فقط از بین بردن مقاومت است.
3107---0902
* اگر رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی‌اش می‌توانند ظرف چند روز اقتصاد کشور را متحول کنند پس چرا طی این هفت سال گذشته، اجازه دادند بعضی‌ها با لجبازی و ندانم‌کاری خود این همه به امید مردم و خصوصا جوانان ضربه بزنند؟
8495---0911
* با فرار به جلو بعضی از مسئولین دولتی در ارتباط با مشکلات اقتصادی چه چیزی را می‌خواهند به خورد مردم بدهند؟! همه می‌دانند که دولت تدبیر را اصلاح‌طلبان شکل دادند و برخی از فعالان فتنه 88 در آن مشارکت داشته‌اند. بنابراین عده‌ای از این تیم بنایشان بر ایجاد نارضایتی در جامعه است روزنامه‌های زنجیره‌ای هم آدرس غلط ندهند. مردم آن قدر فهیم هستند که خادم را از خائن تشخیص دهند و مجلس یازدهم خلق کنند.
وحیدی
* آثار منفی‌کار این جماعتی که بدون توجه به دستورالعمل‌های مقابله با ویروس کرونا به مسافرت رفتند 15 روز دیگر همزمان با شروع ماه محرم ماه عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) آشکار خواهد شد و قابل پیش‌بینی است که عده‌ای معلوم‌الحال مشکل را به گردن مراسم عزاداری و عزاداران حسینی(ع) می‌اندازند. در حالی که به اذعان مسئولان و همه افراد منصف بیشترین رعایت‌ها در اماکن و مراسم مذهبی صورت می‌گیرد.
8688---0938
* یک مقام مسئول پاسخ بدهد وقتی شهرداری هیچ طرحی را اجرا نمی‌کند بودجه آن صرف چه می‌شود؟ فراموش نمی‌کنیم که در زمان دکتر قالیباف چهره شهر با کمترین منابع مالی تغییر پیدا کرد.
7345---0912
* صدا و سیما به کجا می‌رود و آقای علی عسگری رئیس رسانه ملی به چه کاری مشغول است که در آگهی‌های تبلیغاتی مانند تبلیغ رب تبرک از شخصیت‌ منفی رئیس باند مواد مخدر در سریال پدرخوانده استفاده می‌شود و یا در تبلیغ نوشابه عالیس فیلم‌های وحشی وسترن آمریکا و جام‌های شراب کافه‌ها نمایش داده می‌شود؟
م- ب
* ظرف چهار ماه و نیم میلگرد نمره 18 از 100 تومان به 300 تومان رسیده است حال یک جوان با 50 میلیون وام دولت چگونه قادر خواهد بود که اقدام به خرید و ساخت منزل قوطی کبریتی نماید؟! از نمایندگان مجلس درخواست می‌شود با تدبیر و کار کارشناسی این معضل بزرگ و مانع ازدواج جوانان را حل نمایند.
حمیدی- قائم‌شهر
* 7 سال است که فاتحه اقتصاد را با آن بودجه‌ریزی خوانده‌اند و حالا رئیس سازمان برنامه و بودجه برای بودجه 1400 که خودشان چند ماه بیشتر در آن سال نیستند وعده و وعید می‌دهد! همین وعده‌های 7 سال گذشته کافی است چرا که سفره مردم حسابی بزرگ شد دیگر نیازی نیست از این بزرگ‌تر شود؟
7215----0915
*‌بانک رفاه کارگران،  در قالب تسهیلات خرید کالای ایرانی وام می‌دهد. اما فروشگاه‌ها بعضا کالای خارجی تحویل می‌دهند که با هدف طرح در تضاد است.
5568----0936