kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۵۲۲۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



بیشرف‌تر از BBC هست؟
 کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «مگه بیشرف‌تر از BBC هم داریم؟ حکم کسی که سردسته ‌اشرار منطقه بوده و توی اغتشاشات با شلیک مستقیم زده یه جوون ۲۲ ساله رو شهید کرده غیر از اعدامه؟ همیشه برامون جای شهید و جلاد رو عوض میکنن.»
امام‌هادی(ع) که بود؟
 زینب رباطجزی: «‏مرجعیت تقلید، نیابت عام از امام زمان‌(ع) و پایه‌های ولایت فقیه به صورت جدی، با تلاش‌های آقام ‎امام‌هادی(ع) پایه‌گذاری شد. او هدایت‌کننده جان‌هاست! و ما امروز در زندان غیبت و نبودِ فرزندش اسیر مانده‌ایم.‌ هادی اگر تو باشی، قلبی به گمراهی نمی‌رود.»
گشایش پر ابهام
 علی قلهکی: «‏روحانی: هفته آینده یک گشایشی در اقتصاد کشور به وجود خواهد آمد؛ پی‌نوشت: عموما به اقدامات اقتصادی این دولت خوش‌بین نیستم؛ ولی اعلام پیش از موعد یک کار قبل از اینکه مطمئن از اجرای آن باشی بوی خوبی نمی‌دهد! شاید هم به دنبال گرفتن مجوزی هستند که با اعلام رسانه‌ای آن، فشار وارد کنند!»
ابر حریف
 علی رحیمی: «روزنامه آمریکایی یواس‌ای تودی به نقل از‌اندیشکده آمریکن اینتر پرایز می‌نویسد: «بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک «ابر حریف» به نام آیت‌الله خامنه‌ای است که نقشه راه را می‌شناسند و مردم به او اعتماد آمیخته با اعتقاد دارند».
تحمل جبهه کفر به تنگ آمده است
 سعید قاسمی: «منطقه آبستن حوادث بزرگی است. جبهه رسانه‌ای غرب بعید نیست بخواهد از این حادثه علیه جریان مقاومت استفاده کند. تحمل جبهه کفر از دستاوردهای مقاومت به تنگ آمده است.»
ما را ببخشید
 امیرحسین ثابتی: «‏مسلمانان عزیز ‎کشمیر! ما را ببخشید که در این سال‌ها دیپلمات‌هایمان به جای دیپلماسی فعال برای ممانعت از کشتار شما، دنبال مذاکره با آمریکا بودند. کمتر از یک سال به پایان انحراف هفت ساله‌ای که در جهت‌گیری‌های دیپلماسی ما به وجود آمد، باقی مانده.»
کشمیر را نجات دهید
 مهربانو: «سال‌ها به دروغ به ما گفتند هند سرزمینی که هر هزاران ادیان با صلح و آرامش کنار هم زندگی می‌کنند. پس این چه مسلمان‌کشی
است؟»