kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۵۲۲۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸

در صورت رعایت نکردن کامل پروتکل‌های بهداشتی احتمال تعطیلی پاساژهای پُرتردد وجود دارد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از احتمال تعطیلی پاساژهای پُرتردد که در آن پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت کامل رعایت نمی‌شود، خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر مرادی گفت: با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا و تعطیلی مجدد برخی از صنوف در دو هفته اخیر، متاسفانه در برخی از اماکن مانند پاساژها، پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت کامل و جامع رعایت نمی‌شود که این امر موجب افزایش نگرانی مردم شده است.
مرادی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته پاساژ «علاءالدین» و پاساژ «رضا» در میدان ارگ  که از اماکن صنفی پُرتردد هستند بر اساس مشاهدات و بررسی‌های صورت‌گرفته پروتکل‌های بهداشتی را به درستی رعایت نکرده که این امر احتمال افزایش شیوع این بیماری را در مردم افزایش می‌دهد.
وی با بیان اینکه تذکرات لازم درجلسه با رؤسای اتحادیه به آنها ابلاغ شده است، ادامه داد: مسئولان این پاساژها و سایر پاساژها دقت کنند اگر اصول بهداشتی از قبیل پاکسازی محیط، رعایت فاصله فیزیکی و ماسک زدن رعایت نشود احتمال تعطیلی آنها برابر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا وجود
دارد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز باید درخصوص مسئله‌ای به این مهمی آگاهی لازم را داشته و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، از شیوع گسترده‌تر این بیماری جلوگیری و سلامتی خود و جامعه پیرامون خود را حفظ کنند.