kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۵۲۲۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
فرمانده نیروی انتظامی:

سالم‌سازی فضای سایبری اولویت پلیس است

فرمانده نیروی انتظامی ‌گفت: یکی از موضوعات مهمی‌که در سند چشم انداز بیست ساله کشور به آن توجه شده امنیت فضای سایبری است و اولویت ناجا نیز سالم‌سازی این فضا است.




 به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردارحسین ‌اشتری در همایش سراسری روسای پلیس فتا استان‌ها و معاونان حوزه مرکزی که به‌صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، اظهار داشت: پلیس فتا، کارنامه درخشانی در نیروی انتظامی ‌و کشور دارد و هر ساله شاهد پیشرفت‌های مطلوبی در این مجموعه پلیس هستیم.
اشتری با‌ اشاره به اینکه امروز زندگی مردم با فضای مجازی عجین شده است، افزود: مردم به واسطه کسب و کار و همچنین حوزه‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی با فضای مجازی در ارتباط هستند و هر روز وابستگی جامعه به این فضا بیشتر می‌شود. وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی‌که در سند چشم انداز بیست ساله کشور به آن توجه شده، امنیت فضای سایبری است و اولویت ناجا نیز سالم‌سازی این فضا است. فرمانده نیروی انتظامی ‌با بیان اینکه امروز پلیس فتا، یک پلیس پاسخگو و موثر در تامین امنیت سایبری شهروندان است، گفت: مردم عزیز ما به پلیس فتا اعتماد دارند و در تمامی زمینه‌ها (راهنمایی گرفتن در امور و حل مشکلات ) به این پلیس مراجعه می‌کنند. وی اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های موجود در پیشرفت کارها و حل و فصل امور و جلوگیری از بروز تهدیدات بهره لازم را ببریم و فضای مجازی را برای مردم امن کنیم چرا که آنها از ما توقع
دارند.