kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۵۲۱۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
چین

نجات کودک با وجود سقوط از طبقه پنجم

کودکی که با بالارفتن از پنجره طبقه پنجم ساختمان به پایین سقوط کرده بود به شکلی وحشتناک در حفاظ آهنی یکی از طبقات گیر کرد.




به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک کودک پنج ساله در شهر «زائویانگ» واقع در استان هبئی چین به‌طرزی معجزه‌آسا از مرگ ‌گریخت.
والدین کودک که دختر خود را تنها در خانه رها کرده بودند چیزی نمانده بود با حادثه‌ای غم‌انگیز روبه‌رو شوند. این کودک پس از رفتن به بالکن به پایین سقوط کرد و به شکلی وحشتناک میان حفاظ آهنی یکی از طبقات پایینی این ساختمان از ناحیه گردن در هوا آویزان ماند. ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده این دختر را در حالی که در ارتفاع حدود ۱۵ متری در هوا آویزان است نشان می‌دهد.
تعدادی از همسایگان پس از دیدن این صحنه وارد عمل شده و با شکستن درب خانه توانستند این دختر را پیش از خفه شدن نجات دهند. همچنین یکی از همسایگان نیز بالارفتن از نرده‌های طبقات پایینی ساختمان تلاش کرد خود را به کودک برساند. در ویدئوی منتشر شده همسایگان در حال بیرون کشیدن این دختر از لابلای نرده‌های آهنی هستند دیده می‌شوند.
بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین، والدین کودک پس از قفل کردن درب خانه و تنها رها کردن فرزند خود به بیرون رفته بودند. این کودک در حالی که در بالکن مشغول بازی بود ناگهان به پایین سقوط کرد. خوشبختانه این کودک در این حادثه دچار آسیب جدی نشد.