kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۹۰۳
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
فرماندار شوش:

پرداخت مطالبات کارگران هفت تپه با جدیت در حال پیگیری است




فرماندار شوش اظهارات خود در برخی رسانه‌ها مبنی بر بی‌اطلاعی از وضعیت هفت تپه را رد کرد و گفت: پرداخت مطالبات کارگران هفت تپه با جدیت در حال پیگیری است.
عدنان غزی افزود: کارگران و شورای کارگری با ما و دیگر اعضای شورای تامین همکاری بسیار خوبی دارند و بنده نیز در همان روزهای اول در بین کارگران حضور یافتم و از آخرین اقدامات و پیگیری‌ها که توسط اینجانب و اعضای شورای تامین شهرستان صورت گرفته به کارگران گزارش ارائه کردم.
فرماندار شوش بیان کرد: همراه با اعضای شورای تامین شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکنون چندین جلسه و دیدار با استاندار خوزستان، رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و همچنین وزارتخانه‌های مرتبط داشتیم و به صورت حضوری و گاه تلفنی گزارشی درباره اعتراضات صنفی کارگران ارائه دادیم.
وی افزود: چگونه ممکن است با این پیگیری‌ها و اقدامات از تجمعات صنفی کارگرانی که در فاصله کمتر از ۵۰ متر و در نزدیکی منزل بنده بر پا شده بی‌اطلاع باشم.
غزی اظهارداشت: اخیرا جلسه‌ای در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون این موضوع با حضور مسئولان مربوطه استانی و کشوری با کارفرما برگزار شده و منتظر ابلاغ مصوبات این جلسه هستیم که در آن وضعیت پرداخت معوقات کارگران تعیین تکلیف شده است.
 کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ۴۴ روز است که نسبت به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات صنفی خود اعتراض دارند.